|
|
|
|---|---|
|
Jag kan inte låta bli att göra jämförelsen med att läsa om olika sjukdomar, likt läkarstúderande som tror de har allt möjligt under utbildningen. Har haft problem med kylaren som läcker i en vecka nu och det som började med att det fixar sig nog, ska få bytt växellådsolja imorgon och får höra vad de säger och vad de ser när bilen är lyft. Det lustiga är...nu har oron för att det "bara" var ett läckande expansionskärl övergått till panik för topplockspackningar och sprucket topplock. Jag mår sämre nu och är mer orolig än innan jag fastnade i Forumets skrämmande diagnoser;) Missförstå mig inte...jag har fått mycket hjälp här...bara lite orolig för morgondagen | |
|
Hur gick det med skorven ? |
|
|
Hej Nytt expansionskärl och påfyllning av växellådsolja...1, 5 liter!!! En och en halv liter...jag är oerhört glad över bilens ambition att göra så gott den kan även när den saknar olja ock läcker kylarvatten...helt otroligt. Läcker lite från kylaren, beställt ny från ATP i Tyskland, 1000 kr m frakt. Kom undan billigt på Autobahn i Svedala och bilen känns ännu en gång fräsch. Förstår inte varför inte alla kör BMW;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.