|
|
|
|---|---|
|
Hej Har sökt och letat men inte riktigt fått svar. Vänstra sida av klustret är dåligt upplyst, alla pixlar syns men svagt. Det jag fått fram är att en del säger att det sitter lampor som hjälper till att lysa upp och andra säger att det sitter dioder fastlödda på kortet... E det någon som vet? så tar jag tacksamt emot tips. //m Freude ist BMW | |
|
HaHa... Höger sida, inte vänster... mitt pucko Freude ist BMW |
|
|
Ingen som har haft samma problem? Då e det väll bara att börja skruva då... :) //m Freude ist BMW |
|
| Instrumenttavlans BAKGRUNDSBELYSES genom 3 bytbara glödlampor på både E34 & E36, gissningsvis liknande konstruktion på E39. Hur det är med belysning till pixlarna till mätarställning mm vet jag dock inte, det kan vara lampor där med, eller dioder... | |
|
Tack Dawwe, det jag ser på BMW parts catalog är bara 1 lampa... Så det lutar åt att det är dioder tyvärr. //m Freude ist BMW |
|
| Mja...en sorts lampa, men 5 st av den... | |
| Länk | |
|
På min E39 är det 5 lampor som är lätta att byta. ___ Min bil: Länk |
|
|
Ok! Tack grabbar jag får öppna och kolla. Uppdaterar när jag e klar. //m Freude ist BMW |
|
|
Har inte hunnit kolla på detta förns igår och det var två st små lampor som var trasiga. Bytte båda och vips så lyser det fint. Freude ist BMW |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.