|
|
|
|---|---|
|
Äger en 330i e92 07 och vill bättra på utseendet lite. Tips på sidokjolar och frontspoiler i en inte alltför dyr prisklass? Länka gärna hemsida om ni vet. Mvh oskar | |
|
Original m-paket är det snyggaste tycker jag. Sätter du på en Dukes Dynamics diffuser och ett par små splitters alternativt en diskret läpp där fram så har du ett vinnande koncept. Kostar som en utekväll på krogen, typ. Har du mörk bil så kommer man undan med en hel läpp. Har du en ljus bil så blir det lagom med splitters, tycker jag. Diffusor: Länk Var köpa: Länk M-paket Fram: Länk Bak: Länk Splitter (här finns även diffusorn bla.): Länk Läpp: Länk |
|
|
Jag har monterat på en kjol på befintliga kofångaren,Länk Är visserligen e93, men det är samma på e92. Kostar 1100:- på Schmiedmann BMW CS #5206 |
|
|
Bra svar! Läppen för 1100, vad kostade lackerigen? Eller gjorde du det själv och vad kostar det isf? Min bil är svartmetallic. Mvh oskar |
|
|
Jag lämnade in min till en lackerare, gav runt 1000:- för jobbet. Den är mycket lätt att montera, sitter med ett antal skruvar undertill, ingen limning behövs, och lätt att ta bort om man vill.Länk Det finns flera på Schmiedmann som är lika, men denna heter "motorsport" BMW CS #5206 |
|
|
Fler bilder!Länk BMW CS #5206 |
|
|
Länk BMW CS #5206 |
|
|
Länk BMW CS #5206 |
|
|
Länk BMW CS #5206 |
|
|
Har nu fått hem min spoiler "motorsport". det är några skruvhål på undersidan som jag tänkte använda men hur fäste du den upptill? utan någonting, med lim eller nya hål och skruv?? /MVH Oskar |
|
|
Behöver inte fästas upptill, tryck dit den och montera undertill. BMW CS #5206 |
|
|
Lättast om man är 2, en trycker och en skruvar! BMW CS #5206 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.