|
|
|
|---|---|
|
Hej! Kan hjälpa till med frågor om AIRBAG på alla bmw modeller, kan programmera med ISTA/NCS EXPERT, rengörning av partikelfilter filter samt programera bort den mm.. Hör av er om ni har några problem/frågor. Mvh | |
Le 356 M3 cab -09 LeMans Blå
530 XD touring -18 Sophisto Grå Porsche 911 Carrera S Cab -20 Polestar 2 -23 Volkswagen Caddy -17 Volkswagen eGolf -19 |
Hej. Har gjort div programeringar med lysen och navigation till svenska på min M3 E93. Men jag har en programering jag inte kan kan hitta och det är hur jag programerar om farthållaren till att visa km/h istället för mph (har hämtat denna från USA). Hittar denna inställning om jag gör en backup på hela bilen hittar jag denna, med inte om jag tar modul för modul?! Några tips? |
| Vad använde du vid programmering ? | |
530 XD touring -18 Sophisto Grå Porsche 911 Carrera S Cab -20 Polestar 2 -23 Volkswagen Caddy -17 Volkswagen eGolf -19 |
NCS 3.10 |
|
Blir nog svårt att förklara via forum, har du vägarna förbi malmö eller kan du tänka dig att åka hit för att fixa det? Mvh |
|
Vet du i vilken modul jag hittar denna inställning? Hade ingen lust att ändra i backupen på hela bilen och sedan köra tillbaka denna utan jag skulle vilja hitta modulen med denna inställningen. |
|
Kolla efter DSC ECU. C0C_V_EINHEIT wert_00 --> km/h wert_01 --> mls C0C_SETZ_V_MAX wert_01 --> km/h wert_02 --> mls Förresten så kan du ändra hur många ggr du vill förutsatt att det är riktigt värde. Så länge du har backup på org .TRC, då kan du bara testa dig fram. |
|
T-Far, Skall testa. |
| För dynamisk, ACC2 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.