AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.164

Info om denna 330

Ro
31
RobinE90
330i -05
Hej!
Denna lär ju vara otroligt prisvärd?
är det nån som sitter på lite info om denna bmw?
det är en 330i -05 e90 som enligt mig, ligger väldigt lågt i pris.
det behöver inte vara något konstigt men tänkte kolla ändå om nån vet något om den :)

Länk

REG: WZK439
VIN: KN92470

MVH Robin
16.554
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Bilen är väldigt lite utrustad och är en sedan. Den måste vara billig för att säljas då. En normalutrustad är inte mycket dyrare. Min kompis sålde precis en 330iAT med normal utrustning (skinn, sportstolar, sportratt, 17" osv), den fick han 120' för och då var det en nyare Touring (06) som gått mindre.

-------
//Lövet
Ro
31
RobinE90
330i -05
Okej! Men det är ändå 30.000.
Den har ju nav, 17" m.m.
Men aja, kanske inte är så billigt då?
Jag hade en 330 -05 som hade gått 8000, dock utrustad med allt.
som jag sålde förra vintern för 130.000 så jag tyckte detta såg otroligt billigt ut :)
se
42
seamaster
530da xDrive M-sport-16
330IA Touring-06
Den är inropad av firman på auktion för 56000 + avgift.Jag var och kollade på den innan auktionen.Den var ganska mycket polerbara repor och någon buckla men ingen rost vad jag kunde se i regnet. Det fanns en kraftig repa i stötfångaren bak. Tror nästan man kan se den på bild 2.Provturen var inget roligt. Hela bilen vibrerade och när man bromsade var man tvungen och hålla hårt i ratten. Den var servad för 4000 mil sen sist och det fanns bara en nyckel. Rutan var sprucken också. Killen som jobbade för auktionsfirman sa att den läckte olja mellan motor och växellåda. Det är allt jag vet om bilen.
Ro
31
RobinE90
330i -05
Tack så hemskt mycket för jätte bra info! :)
ska ringa imon och kika med dom så får vi se vad som sägs :)
Bra med kött på benen
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.