AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
935

från v-8 540i-06 till 335xi-13

Visa användare
ProPro-medlem
153
koppsnurr
545e -22
Saab 9-3 aero - 00
Vilken bil, m-paket, pilot stop&go, mm. Snart har jag kört upp min första tank. 50% mera km än 540an.

Samma limo-känsla i comfort-läget som 540an, klart sportigare, som än porsche fast med fyra dörrar. Har inte vågat trycka i botten ännu, än mindre i sport+ läge med sportindikatorerna.

Rymden invändig fram är precis som 540an, sportstolarna känns nästan bättre, bagaget mindre men nu når jag längst in, tillräckligt brett för golfbagen på tvären. Värme i baksätten men där åker bara barnbarnen.

Jag har inte fått Nav-systemet att fungera med flera way-points, inte heller synliga poi typ golfbanor, bara bensinmackar syns när jag inte har en destination. Har läst ner lite cd-musik men inte fått ljudböcker via min Xperia (android) på plats.

Snålkörning med en minuters-förbrukningen i stapeldiagram är klart utmanande, liksom head-up display för farthållning.

Äntligen min bil för mig, alla åket alltid med i 540an.

Jag har aldrig funderat på diesel kanske i nästa liv.
Bl
237
BlueScreenVW
BMW I4 edrive40 -24
Mini Cooper S -16

Såld: 320d Touring -10
Såld: 430i GC -16
Gott nytt år till alla forumläsare! Trevligt att se att en sedanmodell fungerar i golfsammanhang! Tycker annars att man som golfare känner sig mer och mer begränsad i bilvalet sedan SAAB gick i graven, Volvo slutade med bagageutrymme (V60) och VAG slutade med kvalitet (DSG) och design (Audi). ;)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.