|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Jag hade exakt samma problem. Den enda rimliga lösningen är att byta hela modulen (har för mig den består av två delar), förslagsvis med en från skroten. Jarls Bilservice fixade en ny modul från en skortfirma samt bytte den, det lämnades även garanti på skrotdelen, men den fungerade felfritt. | |
|
I och med att den även varnar för inlet valve tyder det på själva hydraldelen inte fungerar som den skall medan de andra felkoder tyder på själva eldelen. Byta hela till en från skroten och koda/programmera så ska det säkert fungera. |
|
|
Tack till er alla som har svarat på mina frågor. Nu är problemet löst. Orsaken till det hela var att jag hade köpt två pirat-sensorer. Höger fram och Vänster bak. Höger fram var för "lång" och hade förstört spåren som finns i lagret. Boxen trodde att hjulen stod stilla hela tiden, då sensor satt på hjullagret och kunde inte skicka signaler/puls. Jag bytte hjullager HÖGER FRAM och satte dit ny sensor. ABS och Anti-Spin/Sladd funkar bra nu. Lägger upp bilder senare, så att fler kan dra nytta av detta inlägg. Tack återigen till er alla. :D PM |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.