|
|
|
|---|---|
|
Hej alla och God Jul. Jag har precis beställt en OBD-kabel med programvara från ebay Länk Jag har en Mac med 64-bitars Windows installerat samt en PC med 64-bitars Windows. Kommer jag att kunna nollställa varningar - eller måste jag ha programvara som kräver 32-bitars Windows för att göra detta.. Jag köpte egentligen kabeln endast för att nollställa airbag-varningen som tänts efter att jag höll på att fixa kablaget i bagagluckan samt handtaget till shoppingluckan. Tidigare när den tänts (i samband med låg spänning i batteriet) lämnade jag den till BMW men nu har jag tröttnat på det och köpte kabel för att kunna nollställa själv.. Så, vilken programvara från länken rekommenderar experterna här att jag använder till den funktionen.. Bilen är en E61 från -05 förresten.. | |
| Följer det inte programvara med när du köper kabel, kolla när du får den ofta står det inte i säljannonsen men det kommer med en skiva där det ligger en eller flera programvaror. | |
|
Lyfter en gammal tråd. Hittade oxå denna obd-kabel på ebay: Länk Visst borde det fungera bra att köpa den utan problem? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.