|
|
|
|---|---|
|
Jag söker ägaren till en viss bil. Jag vet fabrikat, årsmodell och gatuadress till den förmodade ägaren, men jag behöver få det bekräftat. Någon som kan hjälpa mig? Skicka gärna powerpost (jag tror det ska fungera, trots att jag inte är Pro) så lämnar jag detaljer. | |
|
Jag förmodar att du inte har regnumret? Om det är en BMW kan jag eventuellt hjälpa dig. /Masten |
|
| Tyvärr ingen BMW, men tack ändå. Jag får helt enkelt prova att ringa i morgon. | |
| Ratsit.se funkar väl? Där kan man se vilka fordon som finns registrerade på en viss adress. | |
|
Ratsit verkar inte funka. Jag har fyra bilar men enligt ratsit noll. ///Micke |
|
|
Ratsit fungerar utmärkt för mig, men det var lite knepigt att hitta var man skulle klicka för att få fram fordonen på adressen. /Masten |
|
| Ratsit fungerar delvis, men eftersom det bor två personer på adressen så vet man inte vem av dem som äger fordonet. Det går inte heller att få fram registreringsnumret. Återstår alltså att ringa Transportstyrelsen. | |
| Så vart i Ratsit klickade man för att få fram fordon på adressen ???? | |
| Sök på den adress du vill ha, välj en person som bor på den adressen, nu kommer möjligheter att söka på fordon eller fler personer på just den adressen. | |
| Tack ! | |
| Nu är det klart. Transportstyrelsen! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.