|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Väcker liv i min gamla tråd. M3 E46 köpes Manuell (helst) Helst tyg/alcantara inredning Utan taklucka är ett plus Helst svensksåld o inte allt för långa mil med bra historik är intressant Maila till dhult85@gmail.com / Daniel |
|
| Det står en fräsch M3:a i mitt garage, men den är inte till salu tyvärr.. =) | |
| Det som kan vara intressant att veta är vad ni som är intresserade av en fräsch E46a är beredda att betala. | |
| Beyma: Det beror ju på bilen! Skick, mil, ägare, utrustning etc... | |
|
Hej Alle! Är bilen M3n Till Salu?? |
|
|
....har nyss skaffat en "em3" , det blev en -03/03, sv. sål. 95000 km....efter 40 års längtan, tog känslan över...och förnuftet dog ;) :) , kan knappt vänta på första vårdagen... men tillbaka till topic: är det "fin"....? jag har inte mycket att jämföra med med den är nog ganska fin för ålder och mil, tror jag...tight i linan, inget annat stort problem ( tror jag..vet jag), såklart några stenskott i fören, en tråkig ( onödig) "garage-repa" vä. bak. skärm...4:a brukare, kollad service med senaste noterna i boken...Vad har jag köpt, egentligen???? Är den en sån som trådöppnaren frågade efter?? ...glömde...CAB...och manuell!!!! Kanske betyder nåt ( jag vet att det betyder en hel del här, har läst på en del innan PRO-medlemskap)....ja, det gör det, för det är ju helt olika användningsområden, i många fall, och det skiljer ju sig på t.ex. prestanda ( men inte så mycket...) Min poäng....ja, det kan finnas bra ex kvar...och ja, kanske, detta kan vara ett helt OK...men inte "mint", bedömer jag, men riktigt bra entusiast/bruks-ex., det hoppas jag på....men vet nog inte så mycket om det...hoppas, såklart!!! OT: min första BMW, någonsin.....velat ha i många år...klev direkt upp i bålgetingboet...den surrar underbart!!! /em3 |
|
| Någon som känner till en fin m3 e46 coupe eller cab, max 8000 mil och helst svensksåld. Dom på blocket har jag koll på. | |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Man kan kanske skriva att min är numera i nyskick då jag har bytt /lagat det som är std fel på dem :) "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05XXX |
| Är den till salu ? :) | |
|
Lyfter tråden en gång till då det verkar inte finnas några vettiga E46 M3:or till salu, och tro mig, jag har letat ett tag nu :) Just nu finns det INGEN svensksåld coupe med manuell låda till försäljning på varken blocket,bytbil och liknande. Kanske någon här som känner behovet att bli av med sin M3? Inte så troligt, men alltid värt ett försök :) |
|
| kRp synd för dig att E46an bara växer och växer på en! Köpte min sv.sålda manuella för ca 160-170 000 år 2013, skulle inte sälja den för under 250 000 idag! | |
| Isty 250k för en 13+k...sålde nyss min sv.sålda man -03 129XXmil för 150k, hade du köpt den så hade vi minst tjänat 50k var :) | |
|
Phiiim, detta gör mig inte glad... Varför visste jag inte om en sådan fin bil som såldes till ett sådant bra pris? :( Får helt enkelt leta vidare och hoppas på det bästa! Känner ni möjligtvis någon som säljer en fin m3? Kanske någon av era polare? :) |
|
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Phiiim du skulle ju säga till mig innan du sålde din E46:a! Gick den till en entusiast som tar hand om den? Ger inte upp hoppet om att äga den en dag... :) Oxfordgrön med zimt-läder, mmm... |
| phiiim hade du ute din m3a på blocket? Kollat m3or på blocket flertalet gånger per dag(varje dag) och hade aldrig kunnat missa en oxford grön e46a :O | |
|
KRp skrev att jag sålde den nyss men vart såld för 3-4mån sen tiden går fort. Westersund bilen vart såld till en kompis kompis som återupptagit sitt bmw intressen så den kom i rätta händer. Hade inte tänkt sälja men vart av med körkortet i 8mån och tyckte det var synd att ha 3st bmw's ståendes så länge, kommer förmodligen ångra mig i vår när jag får tillbaks lappen. Har iallafall 1:a ching på att köpa tillbaks den. Isty näe bilen var inte ute på nån annons, var knappt till salu ändå vart den såld. Har nog inte riktigt förstått än att den är borta efter 4års ägande. |
|
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Tråkigt med körkortet, men då förstår jag. :) |
|
på tal om Oxfordgrön M3, saknar min :( Kanske ska försöka köpa tillbaka den? :) Länk |
|
|
Finns 4st vä.styrda Oxfordgröna couper i Sverige. Och dom har som äger dom har dom länge 9år 1mån, 5år 4mån, min 4år 2mån och din Phoenix 1år 4mån. Sen finns det en cab och en hö.styrd coupe oxå. |
|
|
Phoenix, vilken pärla! Köp tillbaka den oml nuvarande ägare går med på det :) högst troligt kommer han vilja behålla bilen, eller? Phiiim, hur får du fram sådan intressant statistik som denna med antal bilar i just den färgen osv? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.