|
|
|
|---|---|
|
Tjenare! Som nybliven BMW ägare så måste man ju klaga på nått. Eftersom bilen är underbar (325i Coupé M-chassi) så finns där inga fel. Jag är dock inte nöjd med framsystemet, ljudet alltså. Vad är det för storlek på högtalarna i dörrarna? de ser mindre ut än 4" så jag vill vara säker innan jag går o köper några svindyra som itne passar..... tacksam för svar eftersom shoppingen sker imorn. vet,, e lite sent ute mvh Philip Alla bilar borde ha bakhjulsdrift | |
|
Har för mig att de är 3,5"? Högtalarna i panelen vid fötterna är dock 5,25" |
|
|
kan ju va 2.5" med,, läste lite längre ner i forumet om nån som sa det,, men 2.5" e ju jättepytte... Alla bilar borde ha bakhjulsdrift |
|
|
Skulle gissa på 2.5 tum, då en tum är ca 2.5 cm! Passar väl bra för en diskant :) Den blir iofs inte så riktad men det är nog det enda "med kvalitet" som man får plats med. Någon som installerat ett 2 vägs system med 5.25" i kickpanelen, och diskanten i dörren? Resultat? /Sören |
|
|
fakta : Det är 2,5" mid i dörren och 5,25" nere vi kickárna . Har i min installerat ett DLS UP36 med mid och diskant placerat i original hål . Medans bas sitter i ett par "nya" kickar som är gjorda i 11 mm spån . För att få in DLS 6:orna krävs att man kapar bort lite plåt och då är endå DLS magneterna mkt. små . Men för dig Philip så skulle jag rekommendera DLS UP35 som passar direkt utan modifiering . Har du fler frågor kan du maila mig på bilstereo@telia.com (har bilder på min montering) MVH TONY ///M3 |
|
|
Originalsystemet!! (det lilla) Inte så lyckat, aldrahelst för passageraren. Montera diskanten rakt innanför backspegeln, ev riktatd lite uppåt/bakåt. |
|
|
tack så mycket för all hjälp Alla bilar borde ha bakhjulsdrift |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.