AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.473

Tips på troligtvis hyfsat prutbar 530i manuell.

Tjenare!

Jag brukar på skoj titta till mina gamla bilar ibland via "mina fordon"-appen och såg att min tidigare ägda 530i är ute för försäljning hos en handlare i Helsingborg.

När jag sålde den var den nybesiktigad utan anmärkningar och gick mycket fint i motor och låda. Bilen såldes med sprillans nya Hakka7or - dock inga vettiga sommardäck. Nu sitter det andra fälgar på bilen, vilket troligtvis innebär att det är nya sommardäck på den. Se länk nedan.

Länk

Det stämmer dock inte att det är automatisk låda på den som det står i annonsen. Lådan är en vanlig manuell och inget annat!

Priset som den ligger ute för är ca 50 hos handlaren. Jag sålde den för snart ett år sedan för ca 52. Vet inte vad den borde gå för nu. 40?

När jag sålde den hade den ett litet rostangrepp i huven (som jag nu inte kan se på bilden). Interiört var den otroligt fräsch, och fin i lacken. Underredet såg också mycket bra ut vid försäljningstillfället.

Ägaren efter mig verkar ha kört ca 1000 mil sedan jag sålde den. Vill minnas att jag sålde den på runt 14800 mil.

Happy bil-hunting :)

Vänliga hälsningar,

Henrik
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.