|
|
|
|---|---|
Le 356 M3 cab -09 LeMans Blå
530 XD touring -18 Sophisto Grå Porsche 911 Carrera S Cab -20 Polestar 2 -23 Volkswagen Caddy -17 Volkswagen eGolf -19 |
Hej, Någon som har info om denna M3 E46 cab -04?Länk En god vän till mig är sugen på denna, är det någon som vet något om denna så får ni gärna komma med info. Reg UNS663 UNS 663 VIN EX13739 Har tagit fram utrustnings lista, dock så finns det inte med nav och ljudpaket samt helläder i denna, så det verkar som bilen är utrustad med detta i efterhand !? Hoppas att någon har lite info! |
|
LeMansblå: Det står teilleder på M3 E46, men det betyder läder på hela sittytorna. Läder/tyg har en annan kod. Länk Navigatorn är eftermarknads, jämför knapparna och avsaknad av cd-springa på original Länk |
|
Le 356 M3 cab -09 LeMans Blå
530 XD touring -18 Sophisto Grå Porsche 911 Carrera S Cab -20 Polestar 2 -23 Volkswagen Caddy -17 Volkswagen eGolf -19 |
Tack för info, trodde dock att teilleder är delläder även i M3 E46, alltid lär man sig något nytt! |
|
LeMansblå: Det trodde jag med tills jag såg att "alla" M3 E46 har koden teilleder. Navigatorn hade jag inte tagit om inte Hasso hade haft en liknande i sin 540iT/6 E39. Man lär sig nya saker hela tiden=). Med tanke på felaktigheterna i annonsen, så vore det första att göra, ring de tidigare ägarna. Samtidigt som det är något man alltid bör göra. Men i detta fallet är det viktigare än någonsin. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.