|
|
|
|---|---|
|
Hej,någon som vet hut man får fart på tv,n jag har bara myrornas krig ! | |
| Du har en 02'a? Analog box i den? | |
| Hej,hur kollar jag det ? | |
| vad har du för årsmodell på bilen? om du har mellan 2002 och 2005 så är den analog och du måste byta ut den mot en hybrid/digital men det är enkelt gjort | |
|
m5tomten berätta mer !ska på BMW veksta med den iveckan för update av gps |
|
|
Denna passar plug-&-play: Länk Antenningångarna sitter dock inte på exakt samma ställe så du får fila eller klippa lite i konsollen. Har själv bytt på ett par bilar. Allt fungerar rakt av men om du ska uppdatera mjukvaran i bilen så behöver den nya modulen "giftas in" med bilen annars får du felkoder. Inte särskilt svårt men enklast är kanske att byta tillbaka till originalmodulen i ett sådant läge. |
|
|
micke.l kika på ebay.de tyskland dom har rätt många på ebay där men kolla så han har br omdömme osv så du kan räkna med att få nåt tillbaka om den inte fungerar osv.. personligen har jag dock aldrig haft några problem med delar därifrån och vad jag minns så passar modulen från 5 serie också om du nu inte råkar ha skärm i baksätet i mitten för då har tv modulen 3st antenn ingångar och har du tur och orkar så kan du kika på bildelsbasen på nyare 5serien och ibland händer det att skrotarna lägger ut TV moduler som det står hybrid på men dom fattar inte vad det är och säljer för tex 5-600kr och hybrid är ju den du skall ha för den är både analog och digital ang själva bytet så har JOHOLM förklarat bra ! |
|
| Tack grabbar för svaren,men nu är det så här att jag hittar inte boxen | |
| vänster bak | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.