AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.070

TV i E65

Visa användare
404
micke.l
745 iA -02
Hej,någon som vet hut man får fart på tv,n jag har bara myrornas krig !

Ka
5.697
Kane
Audi A6 Allroad 55 TFSI 340hk
Du har en 02'a? Analog box i den?
Visa användare
404
micke.l
745 iA -02
Hej,hur kollar jag det ?
m5
324
m5tomten
bmw M5 2009
vad har du för årsmodell på bilen? om du har mellan 2002 och 2005 så är den analog och du måste byta ut den mot en hybrid/digital men det är enkelt gjort
Visa användare
404
micke.l
745 iA -02
m5tomten berätta mer !ska på BMW veksta med den iveckan för update av gps
Visa användare
366
joholm
BMW X6 M
Denna passar plug-&-play: Länk

Antenningångarna sitter dock inte på exakt samma ställe så du får fila eller klippa lite i konsollen.
Har själv bytt på ett par bilar. Allt fungerar rakt av men om du ska uppdatera mjukvaran i bilen så behöver den nya modulen "giftas in" med bilen annars får du felkoder. Inte särskilt svårt men enklast är kanske att byta tillbaka till originalmodulen i ett sådant läge.
m5
324
m5tomten
bmw M5 2009
micke.l

kika på ebay.de
tyskland dom har rätt många på ebay där men kolla så han har br omdömme osv så du kan räkna med att få nåt tillbaka om den inte fungerar osv..
personligen har jag dock aldrig haft några problem med delar därifrån
och vad jag minns så passar modulen från 5 serie också om du nu inte råkar ha skärm i baksätet i mitten för då har tv modulen 3st antenn ingångar

och har du tur och orkar så kan du kika på bildelsbasen på nyare 5serien och ibland händer det att skrotarna lägger ut TV moduler som det står hybrid på men dom fattar inte vad det är och säljer för tex 5-600kr och hybrid är ju den du skall ha för den är både analog och digital

ang själva bytet så har JOHOLM förklarat bra !
Visa användare
404
micke.l
745 iA -02
Tack grabbar för svaren,men nu är det så här att jag hittar inte boxen
WA
2.343
WAN
BMW F01 760i-10 Individual Alpina 21,Dodge Viper 06
vänster bak
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.