|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Jula har BOSCH blad från 79kr/st Länk | |
![]() 13.392 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
@Weelie : Tack! Det var då AM24U och AM19U du köpte (vilka är de du ska ha) men är de med något "klumpigare" infästning och kanske anledningen till att täckkåpan inte passade. Jag får återkomma angående passform (köpte AM20U) till min E87 när jag får tillbaka din - är intresserad om jag får samma problem också. |
| Megachef, Dem är nu märkta med "svf" förr stod det BMW, vet inte 100% men hört att det skall vara bosch gummi?. | |
| ok pixel, antar att jag får köpa från Schmiedmann om ingen har något bättre förslag! | |
|
Länk 14 euro i frakt... /Kent |
|
|
Köpte BOSCH AM24U och AM19 på OKQ8 idag...till det facila priset av 458 kr. Inte billigt direkt....får hoppas att kvalitén motsvarar priset. Apropå torkarblad...hur ofta byter ni? Själv brukar jag byta vid säsongsskiften..vår/sommar och höst/vinter. /J.I |
|
| Jag har inte bytt sen jag köpte bilen, 3 år sedan! Just för att det har varit så bra kvalitet. Det är den kvaliten jag vill åt igen! | |
|
reservdelar24.se Köpte Bosch där till 7'an, billigt o bra. |
|
Lovade ju som sagt återkomma med feedback angående torkarbladen Bosch AM20U (fram) och Bosch A280H (bak) på min E87 120i. Båda passade utan minsta problem, precis lika bra som BMW original. Och fungerar utan minsta problem, fast de är ju nya så det säger nog inte så mycket. Får återkomma med hur de fungerar efter en längre tids användning (brukar dock byta ungefär en gång om året, oftast blir det innan höst/vinter-säsongen). Jämförelse mellan torkarblad bak (Bosch A280H vs BMW Original) Länk Länk Jämförelse mellan torkarblad fram (Bosch AM20U vs Omärkt vs BMW Original). När jag köpte bilen så satt det ett BMW Original torkarblad och ett omärkt eftermarknads torkarblad. Länk Länk Länk |
|
Köpte Bosch på wipers.se, 450kr, funkade perfekt. Köpte även ett par "wipers.se pirat" för 300kr samtidigt som jämförelse, tror att dom är typ lika bra egentligen :-) |
|
| Om du har bra torkarblad kan du komma billigt undan genom att köpa Bosch torkargummi på metervara hos OK , Lite pilligt men bra timpenning./ Vedbodtrimmarn. | |
| Om du har bra torkarblad kan du komma billigt undan genom att köpa Bosch torkargummi på metervara hos OK , Lite pilligt men bra timpenning./ Vedbodtrimmarn. | |
Borde ju nämna priset också på de torkarblad jag nyligen monterat (och beskrivit tidigare) Bosch AM20U (fram) : 104 SEK / styck Bosch A280H (bak) : 96 SEK / styck Totalt hela bilen : 104 + 104 + 96 = 304 SEK Helt OK. Montering tar bara en minut. Snabbt. Smidigt. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.