|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag skriver för svärfars räkning vad tror ni om denna X5a som han nu säger sig ha köpt jag vet att här finns all kunskap som behövs för att få vettiga svar =) Gärna om ni vet ungefärlig bränsleförbrukning mm om denna: Länk Tack på förhand! Benny | |
|
Har den stått i tre år innan försäljning? 5 brukare enligt Transportstyrelsen. 1,5-2L milen kanske. Ser ut som Dansk från början. Modellbezeichnung: X5 4.8I Ausführung: Europa Typschlüssel: FE81 E-Code: E70 Karosserie:Sports Activity Vehicle Lenkung: links Türen: 5 Motor: N62/TU - 4,80l (261kW) Antrieb: Allrad Getriebe: automatisch Außenfarbe: Titansilber Metallic (354) Innenraum: Leder Nevada/schwarz (LUSW) Produktionsdatum: 31.05.2007 Werk: Spartanburg Code Serienausstattung Standard Equipment S205A Automatikgetriebe Automatic transmission S220A Niveauregulierung Self-levelling suspension S2RXA BMW LM Rad Sternspeiche 210 BMW LA wheel, star spoke 210 S4ABA Edelholzausführung Nussbaumwurzel Fine wood trim burr walnut S522A Xenon-Licht Xenon Light S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S544A Geschwindigkeitsregelung mit Bremsfunkt. Cruise control with brake function S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer S851A Sprachversion deutsch Language version German Code Sonderausstattung Optional Equipment S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 Umfang CO2 package S230A Zusatzumfang EU-spezifisch Extra package, EU-specific S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system S663A Radio BMW Professional Radio BMW Professional S698A Area-Code 2 für DVD Area-Code 2 for DVD S842A Kaltland-Ausführung Cold-climate version S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S888A Bordliteratur dänisch On-board vehicle literature Danish S8SPA Steuerung COP Control unit COP S925A Versandschutzpaket Freude ist BMW |
|
|
Hej! Tack för snabbt svar jag har ingen aning om den stått i 3 år enligt säljaren har en ägare kört den fraån 40-de mil den står på nu övriga ägare kan ju vara säljare som haft den! Den är inte den mest utrustade x5an men ser fin ut i övrigt svärfar har inte möjlighet att kolla på den själv aå han förlitar sig på bilderna fullt ut! |
|
|
Ok köpa bil för 200k utan att själv kolla på den. Det e modigt. Har ni kollat senaste besiktningarna, ringt tidigare ägare etc? Är det en förmedling firman gör? Bilen står på privatperson. //m Freude ist BMW |
|
|
Förästen! Den kanske fortfarande e befriad från besiktning.. Freude ist BMW |
|
|
Det är den första E70 jag ser som inte har nav och som har standardstolarna! Förvånad över hur hög skatten var på den, 4000kr är bara några hundringar mer än vad jag betalar för min 40d. En -07 som tagit i bruk -10 i Sverige och som inte är markerad som import. Är det pga att en bilfirma tagit in den? |
|
|
Tror nästa besiktning är 2015 nått! Bra med dina frågeställningar de är inte nått han har tänkt på skulle jag tro det du tar upp... |
|
|
Jag e bara nojjig ;) letar bil själv och har upptäkt det mesta med mätarfiffel, felaktiga beskrivningar etc. Och känner att en bil för 200k ska man kolla. Ang importen så tog nog en auktoriserad BMW åf in den från Danmark, då blir det inte en import. Säkert varför den e så snålt utrustad, som jag förstår det så e det DYRT i Danmark bil. //m Freude ist BMW |
|
|
Haha tack iaf för allt svärfar och svärmor sitter här lite mera nojjig nu :) Bra att se kritiskt på saker helt klart :) |
|
|
Benny du har Power Post Freude ist BMW |
|
|
Ett till ;) Freude ist BMW |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.