|
|
|
|---|---|
|
Myten krossad! Om det är nån bilmodell som som förtjänar epiteten kokainsläde, så är det en svart BMW 7-serie M-sport med tonade rutor, 20" hjul och svart grill. Igårkväll var det polisrazzia i Norrköping, och jag körde förbi 4! poliskontroller utan att bli stoppad i min feta 730 De som blev invinkade var oftast Opel, SAAB och andra svennebilar *hehe* Länk | |
|
Eller så är det så att de riktigt kriminella redan har "övertalat" rätt personer för att slippa sånt där trams som poliskontroller. :) /Micke |
|
|
Hade detta varit i Ukraina hade du aldrig blivit stoppad :) ---- BMW CS/SC #6212 |
|
|
Jag var i Kiev, Ukraina för några år sen. Såg fler Bentley och S-klass under 2 dagar än under ett helt år här hemma. |
|
| Dom hörde väl dieselknacket, och tänkte att ingen kriminell som det går bra för, väljer ju att köra diesel. =) | |
| Braxen : :D | |
|
Braxen +1 ;) /petrolhead |
|
|
Braxen + 1! ---- BMW CS/SC #6212 |
|
| Haha, tänkte inte på det ;-) | |
| LOL! :) | |
Karl-Hilding |
"Jag var i Kiev, Ukraina för några år sen. Såg fler Bentley och S-klass under 2 dagar än under ett helt år här hemma." De har tidigare haft adress Europa... |
| Ja, de är ju tillverkade där. | |
| Rent geografiskt så är ju Ukraina en del av Europa | |
| Marin din F01 är nog för ny för att väcka uppmärksamhet hos ordningsmakten :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.