|
|
|
|---|---|
|
Hallå där alla mina vänner och er andra som jag inte känner! Jag upptäckte för någon vecka sedan att den lilla gröna lampan som är vid halvljus automatiken blinkar. Så min fråga är, ska den göra det bara att jag inte tänkt på det tidigare eller är det någon som strular? Om så är fallet, vad kan det då vara för något? Bilen i fråga är en 530 e60 -04 Tung högerfot kan ge körkortet vingar......... | |
|
Läs denna tråd Länk Det verkar som det kan bli dyrt :P Fungerar allt i sin ordning annars? |
|
|
Tackar så mycket för ditt svar samt länk! Jag har inte märkt några problem med lysena men får väl ta och kolla upp det lite noggrannare.. Får väl börja att kolla upp säkring innan jag tar kontakt med verkstad för att kolla felkod. Hoppas inte det blir så dyrt som man läser i länken. _________________________________________ Tung högerfot kan ge körkortet vingar......... |
|
|
så användbar att ens ha ingång den adaptiva halvljuset tycker jag är onödigt. kolla så båda rör sig då du rör ratten, i värsta fall kanske du får köpa en ny strålkastare.. eller beg. inte så farligt dyrt. |
|
| Hur vet du att han har adaptiva strålkastare? | |
|
Stämmer bra att jag har adaptiva strålkastare. Kollade bara lite som hastigast på blocket och där låg nya/beg på 4-6 tusen. Så hoppas det är något billigare :) |
|
| Ja om de nu e det som e fel.. Du skulle fått läst ur LMA och kolla om de finns nå felkoder. | |
|
Vilken sida fungerar inte? Jag har så för mig man kan "nollställa" de där på något vis. |
|
| Den är den gröna indikeringslampan på halvljus aut, på ljusvredet. Som ja förstått så fungerar allt som vanligt. | |
|
Har kollat upp det lite mer nu och höger strålkastare har fastnat ut åt höger. Så jag ser iaf vad som händer i vägkanten *facepalm* Ska se om jag hinner kolla säkring imorn för att börja med det enklaste är den hel(som den säkerligen är) så får det bli att åka och göra en felsökning. Hoppas inte det är några dyra saker :p _________________________________________ Tung högerfot kan ge körkortet vingar......... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.