|
|
|
|---|---|
|
Verkstäderna räknar med 4-5 timmars arbete för att byta packningen så därför är jag beredd att prova någon tillsats som kan fungera utan att skada någonting annat. Så har ni några erfarenheter? Motor M52 Ganska dumt konstruerad förresten när man måste lyfta motorn för att byta denna packning... ___ Min bil: Länk | |
|
Jag har med lyckat resultat tätat oljetrågspackningen på en M3 E30 med Omegas produkt för ändamålet. Dock fungerar det ju endast om problemet är en torkad packning. Har även bytt trågpackning på en N42 på Novation i Uppsala... var ganska billigt, men på min bil var oljetråget lätttillgängligt. /Jonas |
|
| Wynn´s fungerar också! Finns på Dyronomen | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Beställde Omega från kullagret.se jo det funkar nog. Finns en del skrivet på forumet. Första gången jag testade nått hokus pokus och det tog ett par hundra mil innan det hjälpte. Så produkten är inte värdelös. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Men är det Omega 917 som gäller? Är packningen gjord av gummi? ___ Min bil: Länk |
|
| Jag köpte Omega från kullagret och det funkade | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.