|
|
|
|---|---|
|
Tänkte delge min erfarenhet av BM Auto Sport. För en gångs skull är man ute i tid, och inte lite heller. Jag lade en beställning på en uppsättning av dessa. Länk Den gjordes i torsdags och så idag, tisdag, dök de upp. Mark Blunden har figurerat i några trådar och i min kontakt med honom så känns han väldigt seriös. Snabb återkoppling på mail bl.a. Mitt första intryck är att de har hög kvalité, utseende mässigt alltså. Hittade lite skräp i lacken på två av fälgarna, men efter att frugan har kramat lite kantsten, så lär det vara det minsta man ser. ;) Återstår att se hur de ter sig vid balansering, ber att få återkomma om det en bit in på nästa år. Nu har jag lite tid på mig att bestämma dimensionen på däcken. Hade tänkt mig 245/275 eller 255/285. Är det någon som har några andra förslag så hojta gärna till, både storlek och fabrikat. Summa summarum; utlovad leveranstid, bra kundbemötande och bra produkt gör att jag kan rekomendera Mark och BM Auto Sport. /Loefvenhamn | |
| FANTASTISKT fina fälgar. LÄTT min favoritdesign på fälg just nu. Grattis!! Dra gärna upp en bild på just dina | |
|
Dont know if this is allowed? But i have a great new Product thats Worth looking at this is Auto Product of the year 2013 (may) in the UK. Check out the You tube link Länk i am not trying to sell it on here just informing you so you know its out there, asK your fälg dealer about it or you can buy online Dalhems,hova mm Länk Have enclosed a link from BMW Land UK |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.