|
|
|
|---|---|
|
Hej. Har fått lite tankar om att kanske sälja min 530D och eventuellt en till bil och köpa en mer passande bil, dvs C63, M3, M5 eller nått annat med mycket krut i.. Nu till frågan, vad kan min BMW 530Da touring 2005 med ca 22k mil vara värd? Utrustning: M-sport paket med allt vad det innebär (original) Svart läderklädsel Silver-grå.met. Panorama Automat Navi.prof Avbländande spegel Xenon Kurvljus Belysningspaket Cd-växlare Stolvärmare Och säkert massa annat jag glömt Tagen i bruk i Tyskland: 2005/02 och i Sverige 2008/11 Carfax och servicebok stämmer ihop, även kontrollerad mätarställning. Sommardäck på M5 replica och dubbat på 17" nya original fälgar. Jättefint skick invändigt, ej rökt eller nedsutten. Utvändigt så finns ett skrapmärke på stötfångaren fram, men det ska lackeras om + ett dörruppslag ca 1x1cm på bakskärm. Som sagt så ska fronten lackeras om så fort tiden finns att förbereda den. | |
| Kring 100.000 skulle jag gissa på. | |
|
Ungefär runt det jag räknar med. Kom ut en liknande fast lite mer mil och lite mindre utrustning för 110k. Får se hur det går med hans försäljning. Nu är frågan jag ställer mig själv, är det denna eller A8'an som ryker.. Gillar denna, men har i princip gift mig med min kära A8 :/ Tanken är att båda ska ryka och så ska jag köpa en fet brukis. Men så svårt att skilja mig från Audin... |
|
| Jag vill inte förstöra dina planer men du vet om att tex C63, M5 mm är sådana bilar som man inte bör ställa överallt. För eller senare blir du tvingad att ställa bilen på olämpligt ställe. Jag trodde också att jag skulle kunna klara mig med en bil men folk är avundsjuka och det finns en hel del som är eftertraktat från dessa bilar.. En förutsättning är låst eget garage och hellre undvika en olämplig resa än att chansa. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.