|
|
|
|---|---|
|
Hej! Som rubriken lyder, jag undrar om det finns någon sida där det mer exakt står vad de olika utrustningskoderna betyder och vad som ingår i paketen Anders | |
| Här har du den officiella prislistan för Sverige som gällde 1 mars 2009 och framåt Länk | |
|
Hej! Tack, men den listan har jag hittat och jag hittar inte alla koder i den listan. Tex 612, 615, 616 Undrar också vad som ingår Förvaringspaketet. Tex står 2st 12v uttag med i denna lista, men är borta i listan för 2011. Lite förvirrande vad som gäller... Anders |
|
|
Typ denna Länk |
|
|
Anders: Är bilen du frågar om Tysksåld? Koderna du nämner erbjöds inte i Sverige, åtminstone inte i juni 2009. Mig veterligen dröjde det till 2013 innan BMW erbjöd internet och BMW Online i Sverige (långt efter Audi). S612A BMW ASSIST BMW Assist S615A ERWEITERTE BMW ONLINE INFORMATION Utökad BMW Online-information S616A BMW ONLINE BMW Online Här har du tyska prislistan som gällde E91 från mars-2010 Länk läser du under navigation professional på sidan 22, så ser du att koderna ovan nämns dock utan att koden skrivs ut. När någon undrar över utrustningskoder är det till stor hjälp att chassinummer tas med eller ännu hellre skriva ut hela listan. |
|
|
Hej Även den sidan har jag sett Men vad är då 612 Bmw assist 616 Bmw online 615 Extended Bmw online 6AA Bmw teleservice 6AB contol Bmw teleservice Anders |
|
|
Jo bilen är tysksåld. Vad betyder koderna då är det någon form av internet anslutning? Kommer detta fungera i sverige o till vad isf Anders |
|
|
Bumpar denna då jag är inne på att köpa en 320d 10a med Navigationssystem Professional BMW Assist Internet-förberedelse Utökad BMW Online-information BMW Online Röststyrt uppringsningssystem Förberedelse mobiltelefon Business HiFi-Högtalarsystem Area-Code 2 för DVD BMW Teleservices Kan jag surfa med naven då ? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.