|
|
|
|---|---|
|
Efter byte av vindruta immade bilen igen fullständigt. För ett halvår sedan bytte jag manöverpanel på kliman eftersom en knapp var sönder och då är man tvungen att kalibrera panelen hos BMW annars funkar den inte. Körde ett par dagar innan kalibreringen och den immade igen totalt, precis som efter rutbytet. Hade nere den igen på kalibrering men ingen skillnad. Igår kom jag på felet. Knappen till AUC visar fel!. Enligt instruktionsboken skall den vara helt släckt när man vill ha in friskluft vilket jag vill. Som det är nu skall högra lampan lysa för att det skall fungera. Bilen blir imfri direkt! Enligt instruktionsboken är friskluften avstängd i detta läget. Funderade på om de varit på spjället till friskluften vid rutbytet. Någon annan som varit med om samma? | |
|
Kan meddela att problemet satt i ACC panelen. Den är nu bytt och nu fungerar allt som det ska :)! |
|
|
Vad var det för bil det gällde? Min bil: Länk |
|
|
Ha ha sorry det stod ju i rubriken.... Jag har aldrig hört talas om att man ska kalibrera panelen? Har missat det helt. Bytte min rakt av mot en annan beggad, funkar fint? Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.