|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag undrar om någon har eftermonterat takrails på en e91:a? Är detta möjligt och vad kan det kosta? Mvh Anders | |
|
Du lär få snabbast och mest korrekt svar genom att kontakta din närmaste BMW-åf. Då rails ingick i comfortpaketet lär den sakna lär den även sakna något av: 431 Automatiskt avbländande backspegel, invändigt 4AE Armstöd fram 507 PDC bak 521 Regnsensor 534 Klimatautomatik 540 Farthållare (318i/320i/318d/320d/320d xDrive) 544 Farthållare med bromsfunktion (325i/325i xDrive/330i/330i xDrive/335i/335i xDrive/325d/ 663 Radio Professional |
|
| Ja kolla så den har comfortpaketet. Man kund dock välja bort railsen "utan kostnad". | |
|
Ok! Nu var det ju inte det som var frågan! Bilen ifråga har Comfortpaketet, och handlaren i Tyskland monterar rails innan jag får hem bilen Anders |
|
|
Efttersom hela innertaket måste plockas ner för att montera rails så brukar det bli rätt dyrt. Måste du ha det? Bilen blir snyggare utan. ------- //Lövet |
|
|
Hej! Det är beställt. Sen är det ju en smaksak med utseendet. Jag tycker absolut att det ser bättre ut med railsen, sen är det praktiskt att ha då jag gör en del taktransporter typ cyklar kajaker, skidor o liknande... Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.