|
|
|
|---|---|
|
Kan någon hjärna med en bild förklara (visa var ) telefon modulen sitter i bakluckan. Jag ahr letat i 3 dagar utan att hitta någon. Jag hittar navigator, cd växlare och slutsteg i luckan till vänster bak Jag hittade också en tunn anntenkabel med en blank kontaktpå som jag inte hittar någon plats till, kan det vara till en telefon som inte finns kvar. Om man måste skruva skall man kunna göra det i vit skjorta. | |
|
Det finns nåra 7serier tillgängliga idag.. Men jag drar på en gissning med E65.. TEL-modlen är placerad lite till vänster ovanför hjulhuset. I skuffen såklart! |
|
|
Nu såg jag att att jag var inne på helt fel avdelning hehe! Synd att man inte kan redigera.. Fast iofs har du inte nämnt vilken bil det handlar om, så kan kanske lika gärna vara E65? ;) |
|
|
540 touring 99. Om man måste skruva skall man kunna göra det i vit skjorta. |
|
|
Hej, Blev lite intresserad av din fråga, eftersom jag har telefon i min 7:a av samma årsmodell och - trots mycket stök där bak i "dyra hörnet" - inte minns var jag har min telefonmodul. :-( Men jag googlade och hittade de här bilderna, som kanske kan hjälpa dig (samma grejer men annorlunda placerade än de i min bil): Länk /Lennart |
|
|
Jag letade också som en besatt men fann den tillslut. Se bild: Länk Min bil: Länk |
|
|
Sorry, Lennart såg inte din länk. Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.