AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
2.110

Fin e39 530iAMT i Kristianstad endast 10 000 mil, någon som har info?

Visa användare
ProPro-medlem
5.118
olaO
M5 e39 -00
Carbon Schwartz
525ix MT -10
Titansilber Metallic
Tycker den ser mycket fin ut men det står svensksåld men det är den ju inte enl transportstyrelsen.
Svensksåld eller inte spelar ingen roll men lite konstigt att den inte är det när det står det.
Någon som varit och kollat på denna, eler känner till den?
Vore kul med info!

Länk

Min bil:

Länk
da
1.996
danielb
I4 M50 -24
Skulle aldrig betala 80k för en E39 som det hänger Wunderbaum i!
Visa användare
8.662
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
Även om man har tummen mitt i handen så är det en relativt okomplicerad manöver att demontera wunderbaumen...

danielb
I4 M50 -24
Kan vara komplicerat har jag hört, tror det finns en del Youtube filmer som visar hur man bäst ska göra.

Nä, men skämt och sido, det sänder direkt en signal iaf till mig att här är det någonting som är knas, storrökare som haft den, hundlukt osv osv?
16.554
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Hammars bil har förekommit i en del spännande sammanhang tidigare Länk finns flera
Visa användare
ProPro-medlem
5.118
olaO
M5 e39 -00
Carbon Schwartz
525ix MT -10
Titansilber Metallic
danielb, det ligger mer än man tror i det där med wunderbaum...håller med.
Jag ska försöka få ut en ISPA på bilen så får vi se hur saker och ting ligger till.

Min bil:

Länk

Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Ta ett snack med tidigare ägare, ring till Transportstyrelsen och kolla om det finns flera ägare innan den första brukaren i Påarp. Det reggas/räknas ju inga ägare förrän bilen sätts i trafik.
Ser du riktigt bra ut på bilderna och nog värd pengen om milen stämmer går knappast att hitta en sådan idag och man har bil i många år för en hyfsad peng.

///MVH Yngve "Hasso" Carlsson
Länk
Visa användare
8.662
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
Danielb, jag förstod vad du menar men kunde inte hålla mig. =)

Det kan dölja något som man som köpare vill veta, men samtidigt vet jag till synes normalt folk som faktiskt gillar wunderbaums utan att röka eller ha djur.

Tror det kan vara värt att kolla på bilen om allt stämmer i övrigt och inte direkt döma bort den p.g.a. ett luktträd.

Fa
6
Fantis
530iA Touring M-paket - 02
Hej där!

Införskaffad! So far so good! Historia checkad! 100% En och en annan "Skavank"... bilen är ju inte ny... Återkommer med mer info.

Mvh

Anders

Visa användare
ProPro-medlem
5.118
olaO
M5 e39 -00
Carbon Schwartz
525ix MT -10
Titansilber Metallic
Fantis, välkommen till forumet och grattis till en fin bil!

Min bil:

Länk

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.