|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Tack Kristoffer_L Jag funderar på vad jag skulle sätta som pris idag. 361000-382000 på bilpriser.se Där ungefär. |
|
|
München, jag sänder ett PM |
|
|
Personligen skulle jag sakna ett M-paket, om jag var spekulant på din bil - men det ÄR en läcker färg. Lycka tell |
|
| Sani: M-paket är väl ett grundkrav från din sida? Du skrev någon märklig jämförelse med rödvin i någon tråd. | |
|
Jag håller med Sani. /Anders |
|
|
Jag skulle också kunna tänka mig ett M paket som kostade ca 50000kr. Då får man tillbaka hälften vid inbyte och bilen blir mer lättsåld. Men min fru tycker inte om utseendet. Hon betalar ju halva bilen så vad ska man göra? |
|
|
M-paketet gör bilen mer lättsåld och visst har man kanske igen 20-30kkr av nypriset. Men det betyder inte att en F11 utan M-paket inte går att sälja. Som jag skrev innan, det finns en annan verklighet utanför Autopower. Sen får man säkert ha lite tålamod och en bra annons (samt bra pris) om man skall kränga en manuell 535 F11 i dagsläget. |
|
| 8 speed sport-ZF låda om jag får påminna. TY! | |
| Jag ser det, blev förvirrad av något tidigare inlägg i tråden där manuell 535 diskuterades. | |
|
Stephan; ja, i princip är det ett grundkrav för mig när det gäller 3- och 5-serie. Är det OK om jag känner så..? Att jag tar till märkliga paralleller ibland - ja det är för att lätta på stämningen, beklagar om du inte hängde med på den jämförelsen. Men Tasmangrön finns väl ej till bilar med M-paket, om man inte går via Individual = €€€€, så jag kan i viss mån förstå att man väljer färg före paket sas då. Och en fin färgkombination är det, inget snack om saken! |
|
|
Tack kamrater för att ni tycker om "min" färg! Det värmer. Jag har bara sett en enda till med den färgen här i Sverige. Funderar på köpa nästa BMW X1 med X-drive. Då vill jag ha den röd! Får se vad fru Eddie säger om det :) |
|
|
Nu har jag bestämt mig för att sälja min stora 535i. Skriv några rader om ni är intresserade. 360,000 begär jag. Typkod MU71 Typ 535I (EUR) E-modellserie F11 () Serie 5 Typ TOUR Styrning LL Dörrar 5 Motor N55 Cylindervolym 3.00 Motoreffekt 225 Motor HECK Växellåda AUT Färg TASMAN METALLIC (A81) Stoldynor LEDER DAKOTA/OYSTER (LCCX) Produktionsdatum 2011-03-28 S1CBA CO2 UMFANG Koldioxid-omfång S223A ELEKTRONISCHE DAEMPFER CONTROL(EDC) EDC S229A DYNAMIC DRIVE Dynamic Drive S230A EU SPEZIFISCHE ZUSATZUMFAENGE Extrapaket specifik för EU S255A SPORT-LEDERLENKRAD Sportratt läder S258A BEREIFUNG MIT NOTLAUFEIGENSCHAFTEN Däck med nödkörningsegenskaper S2PAA RADSCHRAUBENSICHERUNG Hjulbultsäkring S2TBA SPORT-AUTOMATIK GETRIEBE Sport automatisk växellåda S2VAA ADAPTIVE DRIVE Chassiversion "Adaptive Drive" S3ACA ANHAENGERKUPPLUNG Släpvagnskoppling S3APA GRAUKEIL-FRONTSCHEIBE Vindruta med gråkil S3ATA DACHRELING ALUMINIUM SATINIERT Takreling aluminium satinerad S402A PANORAMA GLASDACH Panoramatak elektrisk S428A WARNDREIECK Varntriangel och förbandspaket S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Sportstol S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Stoluppvärmning förarsida/passagerar S4NEA BLOW-BY-HEIZER Blow-By-värmare S4URA AMBIENTES LICHT Omgivningsbelysning kupé S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Stralkastarspolare S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Parkeringsavståndskontroll (PDC) S522A XENON-LICHT Xenon-Ljus S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 för DVD S842A KALTLAND-AUSFUEHRUNG Utförande för kallt klimat S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT Extra-Export tankning S853A SPRACHVERSION ENGLISCH Språkversion engelska S885A SCHWEDISCH / BORDLITERATUR Fordonsdokumentation svenska S8KAA OELWARTUNGSINT. 30.000KM/24MONATE Dummy-SALAPA S8SMA FAHRGESTELLNUMMER,V.AUSSEN SICHTBAR Chassinumret syns utifrån S8TFA AKTIVER FUSSGAENGERSCHUTZ. Aktivt fotgängarskydd S8TGA DIEBSTAHLSICHERUNG Stöldsäkring S8TLA TAGFAHRLICHT FRONT UND HECK AKTIV Dummy-SALAPA S8TNA TAGFAHRLICHT UEBER LICHTMENUE EINST Dummy-SALAPA S8V2A HINWEISSCHILD NCAP NIED/DEAN/SCHWED Haenvisningsskylt S925A VERSANDSCHUTZPAKET Leveransskyddspaket Benämning (EPC) S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration S2K1A LM RAEDER V-SPEICHE 236 BMW LM-fälg V-eker 236 S4ATA INT.LEIST. SCHWARZ HOCHGLAENZEND Interiörlister högglansiga svart S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatautomatik S548A KILOMETERTACHO Kilometerräknare /Thomas |
|
|
Vill du sälja bilen så skulle jag inte formulera en annoons på bilen. Skriv att du har comfortpaket, drag och panorama samt sportstolar. Blir lite lättare för ev spekulant. |
|
| Det var snabba "om drygt ett år". Underbart när det suger till i bilbytartarmen :) Riktigt snygg vagn. | |
|
Tack Robert! Ja, jag är väldigt snabb i vändningarna. Varför vänta egentligen? Om ett år har den fallit okända kronor till. Men jag är inte så positiv till sälja privat. Det har varit omöjligt de senaste 11 åren. Ingen hör av sig eller så leder det ingenstans. Folk vill byta in sin gamla bil är en sak som kommer upp. Jag tror att det bara går att sälja billigare bilar. |
|
|
Bilder på fasteddies 535iAT när den levererades Länk Det är en av 11 (10 automat och 1 manuell) tillverkade 535i Touring i Tasmanmetallic och den enda av dessa som är såld i Sverige. Mvh Stephan |
|
|
Men Stephan dessa bilder visar ju en 530d och kan knappast vara TS-s bil. /Anders |
|
| Anders: Kika längre ned i tråden:) | |
|
1 av 11. Så få. Stephan du vet det mesta som finns att veta :) comfortpaket, drag och panorama, adaptive drive, ambient light, oyster, el drag, 18" samt sportstolar skulle det stå. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.