|
|
|
|---|---|
T_J |
Finns det någon sådan? Hos vilka bolag kan man teckna en sådan? Vad brukar max körsträcka ligga på? Vad gäller mer för regler runt en entusiast försäkring? Hoppas att någon vet nått! |
|
Ansök hos www.lansforsakringar.se! Det finns en .pdf att ladda hem, funkade bara via sthlm för ett tag sedan. Om de godkänner en M5 -99 är en annan fråga. Max körsträcka är 500mil/år, andrabil krävs, parkering i låst garage med max 4 bilar el bevakat garage, brandsläckare, larm, dold batteribrytare, rattkrycka, märkta rutor, ej köra till vardags. Kanske har jag glömt nåt. Teckna via klubben så blir det billigare än om LF ska besiktiga bilen. Annars så har jag hört att förs via OKQ8/Folksam har bra priser på vanlig förs. /jas Välsignat tillstånd är ett tillstånd som går att förebygga med piller. Jan Hannerz |
|
T_J |
Bara 500 mil?! Trodde att man iaf fick köra åtminstone 1000 mil.. Nä då e det inte att tänka på, ingen ide att ha en sådan bil om man inte nämns köra nått. Tack för svaret iaf! |
| Finns ju andra bolag, ett annat vet jag som har 1000 mil årligen som körsträcka.. kommer dessvärre inte ihåg vilket det är :( | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.