|
|
|
|---|---|
|
Hejsan gott folk Jag är smått intresserad av denna m5:a och undrar om nån vet nånting om denne bil, Länk | |
| Rent spontant tycker jag att det är för mycket pengar för en M5 med de milen. En M5 lär inte ha levt ett lugnt liv precis. | |
| Det stämmer bra det du säger känner likadant, mycke mil samt 14 ägare import, vad tror du eller ni den är värd i nuläget ? | |
|
Max 60000:- (+ en buffert på 25 000:- på oturs kontot) BMW M-POWER |
|
| Finns det nån som ägt denna bil som kan berätta mer eller känner igen den, eventuella fel, historiken, jag är inte bered att ge priset som står i annonsen med en skambud kanske det funkar, så blir den min eventuellt | |
|
M3_mannen: Skambudare, suck...Åk o kolla på bilen om den känns intressant, ta upp alla brister mm som framkommer, leverera ditt bud därefter. Då är det inget skambud, skambud är om/när man mejlar ett riktigt lågt bud utan att ens ha sett bilen, i detta fall börjar skambuden kring dryga 65". Jag har "skambudat" på mängder av bilar, men först efter att jag kikat på bilen i regel. Har även bjudit typ 10% under begärt pris för bilar i 180" kronors klassen, osett. En bil jag köpte 2011 bjöd jag 25% under begärt pris efter ha sett/provkört/kontrollerat bilen, fick fingret först, efter 3 veckor godtogs mitt bud, har hänt rätt många gånger att mina sk "skambud" visat sig vara riktigt bra bud... |
|
|
Jag har varit och testat bilen och självklart gick den duktigt och jag kollade efter eventuella fel bussningar och bakvagnen kände inga som helst skakningar men dessvärre lät det lite trassel ljud från vanosen men det är normalt har jag hört talas om så länge dem inte rasar för då kostade dem skjortan att byta och köpa, men å andra så har du rätt att man ska inte ge skambud genom telefon bara sådär utan jag har sett bilen och känt på den därför skrev jag att jag skulle ge honom ett bud fast ett lägre pris, men vad mer kan du berätta om dessa bilar, positiva och negativa saker ? |
|
| Kör ner till ics o köp en cola o en påse chips sen letar du upp knappen sök inlägg till detta forumet och söker BMW M5, så har du läsning hela natten o lite till! | |
| mr_m3 menar du att jag ska läsa om just denna m5:a jag kollat på lr, så det står en hel del om den m5:an jag länkade ? | |
| det står en jävla massa om andra m5:or men skulle gärna vilja veta om just denna jag har kollat på :) | |
|
Om nu vanosen rasslar, så kan man ju fundera på hur seriös renoveringen av vanosenheterna var egentligen! Länk Han har alltså haft bilen en månad. Och innan det så är ju inte ägarhistoriken direkt charmerande! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.