|
|
|
|---|---|
|
Tjena Har en E61 -06 med en hybrid tv tuner, 6986925, men jag får inte in mer än myrornas krig, inga kanaler.. vad ska jag ställa in som land? sweden? Pal? NTSC? osv. det finns massor med varianter men jag har inga kanaler alls. gör jag nått fel? eller är nått paj? inte världens viktigaste pryl men vore kul om den funkade då den sitter där. tack Tomas | |
| Är det inte så att man inte längre kan få in kanalerna efter att de stängt av det analoga tv-nätet och gått över till digitala sändningar? | |
| jo men det är en hybrid, asså så ska den klara av digital tv... enl uppgift | |
|
hallå någon? |
|
| Isåfall är väl det ända att du har tv mottagaren inställd på analogt och du måste hitta över till digitalt på något sätt. Annars är den ju trasig!? | |
| Hm...En fuling kanske...En analog mottagare som har digital signal behandling? Knepen är många... | |
|
supertamme: Jasg har varit med om liknande på en polaren bil och då var den tyvärr trasig och sedan har jag varit med om att det varit mitt i brytpunkten och det kom fram att den inte hade digital osv fast jag tror inte att det finns någon meny där man kan ändra mellan analog el digital jag tror den skall sköta det automatiskt... annars hade jag sett det i min meny på både M5an jag har nu och min gamla E66a Hursom är den trasig så har jag en från en exakt likadan bil som du har som fungerar till 10000% är du intresserad så kan du PMa mig /J |
|
|
Länk Välj Sweden och PAL sen söker den efter kanaler.. Mer behövs inte hittar den inget så är den nog trasig eller nåt... |
|
|
Bianca: Tror inte det går att välja PAL/SECAM på dom här tv modulerna e60 e65 osv jag har inte kunnat det iaf däremot land har fungerat. men på dom gamla tex till e39 e38 e46 osv så fanns där mycket mera och framförallt bättre funktioner som tex: text tv/EPG elektronisk program guide/AV funktion/osv dom var mycket bättre iaf.hmm du har ju en själv så passa på och njut haha |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.