|
|
|
|---|---|
|
Hej köpte precis min andra bmw e39, Denna gång en 528 touring är hel nöjd mä köptet. Men när ja såg vinter fälgarna så fanns de bara 3 lika o den fjärde nån helt annan sort. Så Ja undrar vart man kan hitta en sån här fälg ? va heter dom? Nån som har en liggandes? Länk Ber om ursäkt för kameran, tagen med mobilen i all hast! Vet i fasen vad som är fel mä den.. Men hoppas nån av alla bmw fantaster här kan hjälpa mej. Mvh Erik | |
|
Hej Erik. Det ser ut som styling 44 fälgar. De sitter normalt på 3-serien. E36 och E46. Kika in på denna länk och kolla: Länk |
|
|
Hej, tack för svaret :) Joo dom var väldigt lika fast dom ja har är 16 tumare såg bara 17 :/ Mvh Erik |
|
|
Ok, då kan jag nästan med all säkerhet säga att det är piratfälgar. Ingen aning om vem som tillverkat dem. Det står inget inne i fälgen? Jag har i alla fall inte funnit några originalfälgar från BMW till E39 som ser ut så. |
|
|
Hm okeej, Var faktis inne hos bmw återförsäljaren i lkpg i dag och fråga med. Dom hade också bara 17 tumare, men ska kolla om det står något på fälgen i helgen, skulle inte förvåna mej om det är pirat :/ Mvh Erik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.