|
|
|
|---|---|
| Någon som kan göra sånt i en 530d 03:a | |
thekinglives |
Bagarn: Förutsatt att det är en e39:a det gäller. Hittar du ingen som kan hjälpa dig vill jag ge dig ngr alternativ till BMW ocker. 1) Köpa BMW scanner 1.4.0, du behöver då bara en dator med usb, skitenkelt att göra på plats. Du kan även ha nytta av denna framöver till att läsa felkoder. och att synka flera moduler/styrdon. Länk 2) Du kan få detta gjort på distans, med andra ord om jag hade haft din ljusmodul här kunde jag programerat den så den funkar i din bil. 3) Du kan byta ljusmodul utan att programera den, sedan när du är i närheten av ngn som kan programera den till din bil gör du det. Det som felar är i huvudsak mätarställning(dot kommer lysa) eventuellt lite andra ljusinställningar........ Detta åtgärdas vid senare prog. Vilken sorts ljusmodul hade du i bilen? vilken har du köpt? ny? beggad? OBS: BMW kan bara progga nya, med tex BMW Scanner proggar du nya och begade. Till din bil måste du ha en LCMIII, LCMIV eller LCMIVb detta för att du har celislight(led,diodbakljus) alltså ingen ide att köpa ljusmodul på skroten från en oo:a. |
|
Har inte köpt nån ljusmodul än. Letar förbrilt eftet en beggad Ok så jag kan köra ändå fram tills jag kan programera den |
|
thekinglives |
Bagarn1:vilken tur du har nu då... Jag har en begagnad LCMIII och en helt ny LCMIVb. Jag vill behålla en för framtida möjligheter men en kan jag sälja. Om du är intresserad får du välja vilken. skriv din mail i denna tråden så kan vi ta resten via mail. Självklart kan jag då synka den till ditt chassinummer med korrekt miltal, samt anpassat till din utrustning. |
| Djbergstedt@hotmail.com | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.