|
|
|
|---|---|
|
Hej, 525xd -10 Länk Vad tycker ni? Pris? urtrustning? Dieselvärmare ++ Dragkrok ++ XD ++++ Automat ++ Skinn ++ Standard stolar -- Ljust skinn -- Ej M-sport ratt -- Enligt säljaren bra skick! MRF garanti 3 mnader/500 mil. M-Power The Ultimate Driving Machine! | |
|
Ganska smalt utbud på E61 XD, så det finns inte så mycket att jämföra med. Bilen i länken är utrustad med: Comfortpaket Advantagepaket Metallic Automat Aut bagagelucka Drag Rökarpaket Isofix Värmare HiFi Hade hellre valt t.ex. denna: Länk Utrustning: Comfortpaket Advantagepaket Metallic Automat Drag Interiörlist Aluminium finslipad Rökarpaket Komfortstolar (med minne + elratt) Isofix Navigation Professional HiFi USB Innertak i anthracit |
|
| Min åsikt: Alldeles för mycket pengar för en mellanmodell-E61:a! | |
|
Sani, instämmer med att det är mycket pengar. Däremot finns xDrive på E61 bara som 525/530d resp 525/530i. Jag uppfattade det som att xDrive (och diesel) var ett krav. 530xd:n i länken är som sagt mer attraktiv i mina ögon, utan att ha granskat bilen närmare. |
|
| Mm, men en 5-serie utan M-paket är som rödvin utan dekantering.. | |
|
mina krav kombi Xdrive automat dieselvärmare skinn dragkrok fint skick (bra stolar) Jag håller med att det är mkt pengar därför undrar jag vad ni tycker bilen är värd! M-Power The Ultimate Driving Machine! |
|
|
Så advantage- och comfortpaketet är inget krav? Jag hade inte köpt en E61 utan farthållare, PDC, xenon, mugghållare, klimatanläggning mm. Läderklädel "dakota" ingår i comfortpaketet. Ang pris: Länk Länk Ingen här kan ge dig ett bättre svar. |
|
|
ok för mig advantage och comfort underförstått, men visst. M-Power The Ultimate Driving Machine! |
|
|
Länk Försäljaren: Skick mkt fint. Servad endast på BMW. Får helt nya vinterdäck eftersom de är slitna. Pris 195tkr M-Power The Ultimate Driving Machine! |
|
|
"Skinn" ingår som sagt i comfortpaketet, så du verkar inte ha så bra koll. Lycka till. |
|
|
Epsilon, tack för upplysningen. tacksam för lite mera konstruktiv hjälp att värdera bilen?! M-Power The Ultimate Driving Machine! |
|
|
Som jag skrev i en annan tråd, så övervärderar Bilpriser min E61 med ca 20% och undervärderar min E91 med ungefär lika mycket. Det har varit så en länge tid nu. Programmeraren på Bilpriser bör helt klart se sig om efter att annat arbete. Den enda du kan göra är tyvärr att jämföra med andra bilar på Blocket. Länk Kontrollera utrustning här: Länk |
|
|
Finns det inga andra bilar billigare till salu med samma utrustning och mil så är väl priset ganska rätt? ------- //Lövet |
|
|
Denna tycker jag ser roligare ut för samma pengar; Länk Denna är väl också jämförbar; Länk |
|
|
trevlig utrustning men ganska dyr för en -08? M-Power The Ultimate Driving Machine! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.