|
Sida 6 av 6
|
|
|---|---|
| hmm lite halvkallt med motorproblemen där.... som "kanske" fixas med bifogade bälgar... | |
| Varför byter man inte insugsbälgarna om man redan köpt de samt besiktigar bilen? Det är ju inget stort jobb...Om inte annat så blir den mer lättsåld... | |
|
Man har helt enkelt inte tid med hus, 2 egna företag, barn etc. Det är inte "bara" att byta bälgarna och sedan besiktiga. Där av bilens låga pris. |
|
| Men då kan man väl betala nån för bytet, borde inte kosta mer än max 1000 kr? Blir ju så mycket mer lättsålt om bilen är besiktigad o godkänd... | |
|
Hej! Precis som jag skrev tidigare så är det inte BARA att byta bälgar för att få bilen igenom besiktningen. Är DU seriöst intresserad så kan jag givetvis ta 3min av min tid och byta bälgarna om det är det en ev affär hänger på! |
|
| Inte intresserad men min åsikt är att det är alltid lättare o sälja besiktigat, tänk om den trots allt går igenom med nya bälgar... | |
| Sedan hade orginalfälgar sett betydligt bättre ut.. | |
|
Hej tsdi! Du är ju företagare, förmodligen i bilbranschen, avverkat en 20-25 bilar på 5-8 år. Att du jobbar massor är ju en sak, men andra kan ju inte rakt av bara "köpa" att "det är nästan klart".....tror du förstår det, och på samma sätt kanske spekulanter ska bedöma priset som lågt, pga mer jobb innan bilen är klar, som du försökt förklara. Men du kan ju inte bli irriterad på dina kunder, då tror jag inte att det blir så många affärer, eller??? Tror att kunderna vill vet vad som fattas utöver bälgarna, innan bilen kanske går igenom besiktningen, och i övrigt är i stabilt bruksskick.... em3 |
|
|
Hej! Meningen var inte att låta irriterad. Men som sagt priset jag satt är som bilen står. Mest som en intressekoll. Givetvis blir bilen mer eftertraktad om den är besiktigad! =) Originalfälgarna var det tyvärr någon som tyckte att dom behövde bättre vid ett inbrott på jobbet. Dom var avplockade inför lackeringen och skulle renoveras. Så dom finns tyvärr inte kvar! Hittills är det ingen som varit intresserad av att få veta vilka besiktningsanmärkningar som blivit på bilen men det är ju givetvis inget som jag håller hemligt för den som är intresserad! Vem vet. Kanske får jag ett ryck i vinter och färdigställer bilen =) |
|
|
Äntligen! =) Länk |
|
|
Grattis! Det var på det berömda :-) Annons nu då? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.