|
|
|
|---|---|
|
... är att man kan gå in på Autopower Forum och få svar på ALLA frågor man har :) Helt sjukt vad många kunniga entusiaster som dagligen loggar in här och besvarar allt mellan himmel och jord rörande BMW och närliggande områden. Som förstagångsägare av BMW har ni gett mig massor av bra tips och råd som ingen BMW-säljare hade kommit i närheten av. Sorry för ett "OffTopic" inlägg, vill bara tacka för all hjälp jag fått, och kommer att få :) | |
|
Du har helt rätt! :) Folk skulle bara oftare ge en återkoppling till sina trådar. D.v.s. åter rapportera i tråden när de äntligen löst problemet de haft, istället för att plötsligt lysa med sin frånvaro och låta tråden självdö. Det är även återkopplingarna som hjälper till att göra ett forum till en kunskapsbank. Men det gäller visserligen alla forum... |
|
|
Håller med , lättare att hitta svar här ner på detaljnivå , ägde en e39 -04-06 och reparerade bla sensormattan i passagerarstolen för typ 30 kr (hassos mektips). Har nu en Volvo v70-00 ,och det är inta alls lika lätt att hitta information på detaljnivå trots att jag är med i ett volvoforum. /Peder |
|
|
Känner detsamma, när jag införskaffade min e46 i sep. 2009 var jag novis, visa denna sidan har jag hittat tips om hur man fixar saker som att byta strålkastarglas, spolarvätskepump m.m. Provar två verkstäder i GBG området via rekommendation här ifrån när det har varit dags för service. Detta har gjort att bilen f.f är en av västsveriges mest välvårdade :) Min bil: Länk Pelle A. |
|
| Just nu är det även min Nr1-anledning för att välja en BMW nästa gång haha.. | |
| Sani: Precis min anledning oxå...:) | |
| Vi är en rätt engagerad skara bilägare - och jag har fått berättat för mig av flera verkstäder att de ibland tittar på sidan när de har problem de inte kan lösa. En bekant i klubben fick en gång höra på Bavaria i Solna att "Det finns en rätt bra hemsida som heter Autopower, titta där så får du nog svar". | |
|
Kan också känna att det är mindre sk "bessevissers" här än på tex jagrullar.se. Skulle fixa så strålkastartorkarna funkade på volvon, men fick mest höra "bort med skiten , fult , hjälper inte ett skit osv. Är orginalfixerad , så det som är orginal på bilen ska få vara det också , gillar när även smådetaljer funkar fullt ut. Kan bli att jag skaffar BMW igen , dels för att jag i grunden gillar bilarna (tysta, skrammelfria. gedigna mm) dels för att det är lätt med info via denna sida. /Peder |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.