|
|
|
|---|---|
|
hej alla bmw älskare jag har ett problem. är det någon här i forumet som vet vart man kan få tag eller importera...dom nya m3 speglarna som sitter på m3 an e46 ans kaross???? vore tacksam för svar tack på förhand | |
|
Borde gå att beställa från en lokal bmw handlare, går att göra här nere i Belgien. Dock så var de dyrare än schnitzer speglarna så jag köpte de istället.. //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
Undrar ochså vart man kan få tag på nya m3 speglar. Jag har en e46 4d tror inte det finns original till den.Hur mycket kostade schnitzer speglarna. |
|
|
master: du har mail! //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
bor du i belgien robert??? vad går speglarna på?? |
|
|
Det är helt annan kabeldragning till de nya M3 speglarna för att det inte skall vara lika lätt att byta som för E36:an och fortfarande ha alla funktioner. Naturligvis kommer väl styling-nissar att göra kopior så det är väl bara att vänta. |
|
|
Men jag (och många andra..) vill ha de nya M3-speglarna nu! Schnitzer-speglarna är nog ändå snyggast. Vad gav du för dina Robert? Jag tyckte de verkade ganska dyra, 4600:- st., när jag kollade på dem på Länk Kan man få dem billigare någon annanstans? |
|
| Passar e39 m5 speglar till e46. | |
|
nibor30: Japp jag bor i Belgien, alldeles invid gränsen till Holland ca 10 km från Maastricht. OH2000: Jo de är ganska dyra, jag pröjsade 850€ paret för mina lackat,monterat och klart. Normalpris här nere är 940€ men jag fick lite rabatt.. //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
Hur mycket är en € då ? Länk |
|
| ca 9,30 SEK. | |
|
Uppdaterad kurs från min palm med datum 26/8 1€=9,13 sek 850€=7762,80 för att vara exakt! //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.