|
|
|
|---|---|
|
hej har ett td04hl-16t aggregat och en saab intercooler (2,3 16v) är detta en bra grund till E21? | |
|
det tycker jag låter alldeles utmärkt. Har samma grejer på en 325 motor i en E30 och den går jättebra. /Per |
|
|
mjule: Är bara lite nyfiken hur du ska lösa det med kompsänkningen?? & hur gör du med grenröret?? Är själv inne på att bygga turbo till 323:an i vinter. Hade tänkt använda mig av ett liknande aggregat, köpa 325 grenrör & vända det upp&ner, göra egna adapterplattor samt kompsänka med hjälp av en något tjockare kopparpackning. |
|
|
det är ju bara att ta 2 packnigar eller ta en B10 biturbo packning jag har dubbla original packningar och en koppar packning i mitten men då är min topp jävligt mycket portad så man får ju lite mindre komp då också Dom 3 B:en--------------- -Bemmer,Brännvin,Brudar- ----M-Power------------ Garett the best a man can get DC-Hub The-Raven.dns2go.com WebCam: The-Raven.dns2go.com FtpServerThe-Raven.dns2go.com ICQ:137785585--- The RavenRacing-- -----------///M |
|
|
En b10-packning ? På en 323 ? Varför köra dubbla packningar med koppar imellan ? Bara koppar och o-ringat tycker jag låter vettigare. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.