|
|
|
|---|---|
| Hej bytte skivor och belägg runt om på min m5 och nu gnisslar det och tjuter när jag bromsar det var org delar varför | |
|
Det händer ibland. Ta ur beläggen och smörj på kopparpasta (på utsidan!), montera sedan på och njut av ljudlösa bromsar. |
|
frazze |
//M538: Jag vill avråda från att "KLETA" på kopparpasta Det är fullständigt galet...fastnar stenar grus mm, i Den hemska smeten...Köp istället BILTEMAS bromsgummibelägg...du klipper dem till önskad storlek sen är det bara att trycka dit dem...torrt o fint.. Fungerar perfekt...vet det av egen erfarenhet...inte det minsta gnissel. frazze |
|
//m538: Vill du...använda...skitgrejer...från Biltema...står det dig...alldeles fritt...Annars anser...jag att...allt från...detta skitföretag...är ren dynga... ;-) *lol* |
|
frazze |
pompe: Med all respekt för dina tips....tycker du inte själv att det fastnar grus,mm,mm..i pastan kleten drar ju till sig smuts,mm. Sedan måste jag erkänna att jag delar din inställning till många av Biltemas produkter...med undantag för denna...som fungerar extremt bra.... frazze |
|
Frazze: Du har helt rätt. Jag skulle bara göra mig lite lustig över ditt sätt att skriva inlägg. ;-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.