|
|
|
|---|---|
|
Kan jag sätta en 320i E36as (-97) fälgar på min 325i E30(-89)??? Länk Söker Hardtop !! | |
|
om du använder spacerplattor som ändrar från 5/120 till 4/100 så borde det gå! det är inte samma bultmönster på dem! |
|
|
Det är inte heller samma offset! Allt går, men det blir jäkligt krångligt. Mvh |
|
|
Fan..Ingen som kan förklara mer precis hur man gör.. priser på saker m.m... Länk Söker Hardtop !! |
|
|
Ett gott råd: ge dig inte på det! Spacerplattor ökar spårvidden = kan ge lustiga vägegenskaper + problem hos SBP + det kan ta i skärmkanterna om bilen är sänkt. En hel del sh*t som kan jävlas! Satsa på andra fälgar med rätt bultcirkel! /// Better Make Way \\\ |
|
|
okej..det var mest att jag fick ett par orginal 16" till e36 heeelt gratis.. Men får väl göra mig av med dem istället ;) Länk Söker Hardtop !! |
|
|
Stensth VAr får man tag på spacerplattor som ändarar från 4x100 till 5x120 ??? Hade gärna velat fixa en uppsättning!!! //Alpina// |
|
|
Caulev: Jag antar att det är bara att gå till en fälgbutik så ska väl de kunna fixa såna. Annars är ju alternativet att göra egna! |
|
|
Om du byter ut hela din hjulupphängning till den som finns till E30 M3 får du 5x120mm i bultcirkel. Dock blir offseten fel även här. Det bästa för dig är nog att sälja fälgarna du fick och för de pengarna köpa ett par som passar till din bil! Mvh |
|
|
Fasen ochså .. !! Länk Söker Hardtop !! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.