|
|
|
|---|---|
|
Ja som rubriken säger, "har någon testat Ferrodos RS belägg" på sin Bmw. Fungerade de bra även för normal stadskörning? /Fidde | |
|
Är dom rekomenderade för gat körning ? jag kör med DS2000 , finns i en nyare variant som heter DS3000 plus , och båda fungerar utmärkt för gatan Krister BMWCS Nord BMWCS 1172 BMWSC |
|
|
Jag vet inte om de är rekommenderade för gatan men jag vill ha ett par som pallar trycket vid ban och konkörning. Jag skall koll apå paketen vad de hette sen när jag kommer hem.. Har nämligen fått dem idag. /Fidde |
|
|
Mina klossar + skivor , slitsade brembo , fungerar bra till bana och konkörning , men jag är nog inte den snabbaste runt en bana Krister BMWCS Nord BMWCS 1172 BMWSC |
|
|
Jag kör på samma kombination som Krister och bettet kan jag väl inte klaga på däremot så tycker jag att klossarna nöts lite fort, har varit på två bankörningar med dom och det är mindre än hälften kvar. //Niklas BMW CS NORD 3555 BMW SC Knutstorp 1.16:52 |
|
|
Nu har jag kollat. Ferrodo Racing heter dem och det var samma som du använder idag Krister. Alltså DS2000. Ja då vet jag ju i alla fall att det verkar rätt så långt i lla fall.. Vart kan man hitta slitsade Brembo? Vad kostar de?? Tack på förhand!! /Fidde |
|
|
Hallå fidde766,antar att han har BREMBO MAX!. Finns på mekonomen för cirkus 750:-st tror jag. Var köpte du dina ferrodo belägg nånstans? på internet? Ha det:-} |
|
|
Det är Brembo MAX som vi har, du hittar dom där brembo säljs. //Niklas BMW CS NORD 3555 BMW SC Knutstorp 1.16:52 |
|
|
Andreas328: Nej jag köpte inte dem via internet. Jag köpte dem på ett ställe här i Karlskrona som heter Battsam 0455-80060. Jag vet faktiskt inte vart de får hem dem ifrån tyvärr. Ring och hör med dem vet ja.. ;) Koni: Tackar!! Men du tycker att de fungerar bra även i stadskörning med denna kombinationen? Man behöver inte ta en extra repa innan man kör till jobbet eller så då.. *ler* Det blir nog att införskaffa ett par sådana till helgen nu då. Har du förresten dessa bromsarna runt om eller bara fram?? /Fidde |
|
|
Koni och jag har det fram , orginal bak Krister BMWCS Nord BMWCS 1172 BMWSC |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.