|
|
|
|---|---|
|
Länk Och i hans garage står det en Turbomaskin som bara väntar på att få komma ut 2003. Länk | |
|
Synd bara att det tycks ha kommit ett kometregn på framspoliern! |
|
|
Spoilerna håller på att byggas om, dimljusen ska bytas ut mot runda tex, han har precis ställt av bilen för att börja skruva på allvar. Länk |
|
|
Du som äger denna bilen. Kan du vara snäll och maila mig då jag har lite frågor till dig gällande vissa modofieringar du har gjort. Tack på förhand! /Fidde |
|
|
Fidde766 tedharnell@hotmail.com är ägarens mailadress. Länk |
|
| Handbromshandtaget drar ner fet-betyget. Ett fjuttigt plasthandtag... :-) (ja, jag e avundsjuk) | |
| BMW V8: Tack..! | |
|
"BMW V8" Jag hörde av Ted att han har skjutit maskin han också. En annan polare sköt sin maskin för ca 3 veckor sedan men det var en M5 3,6 och jag sköt min maskin för 1år sedan. Välkommen i klubben TED ! M5 TOURING DEN SNABBA HUNDBILEN |
|
TED |
Ja orginal maskinen är numera historia, den ville inte va med längre vilket jag kan förstå!:) Tråkigt, Men å andra sidan så vart det bara mera reserv delar på hyllan till turbo snurran! /Mvh TED |
|
BMW V8: Helt klart en av de fetaste, vore intressant att se den live. www.malte-racing.com |
|
mase |
den e fettt!men frågan är om inte KM-deckservice i väsby(sthlm)har en fettttare?! ska ta fram lite bilder på den. men din var grymmmm oxå. hur gjorde du med gälarna på sidan? //mase |
|
"mase" Ted jobbade på KM-däckservice förut det var inte hans bil du såg då? M5 TOURING DEN SNABBA HUNDBILEN |
|
|
Tjenare. Preben: Han kanske menar Jani´s M3 som finns på KM? /Edvard BMW CS # 4503 |
|
TED |
Det var nog Janis M3 du sett på KM, men våra bilar e i stort sett dentiska bortsett från hans JÄTTE vinge och lite smådetaljer! /Mvh TED |
TED |
Mase: Plåten e vikt kring hålen till Orginal M3 E46 gälarna! /Mvh TED |
TED |
dropkick: Stämmer att fram stöten ser för djävlig ut på bilderna. En ny moddad framstöt ska monteras framöver! /Mvh TED |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.