|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Johan S: Och min granne är stolt över sin hund:) När du åker ditt förhoppningsvis nya vrålåk inom kort tid så lär du nog vara rätt stolt över den med:)) Mvh Asken |
|
| Ja, det är 32-ventiler på åttan. "Trycker den på som fasen" ! Vänta skall du se vad trycker på är när du hittat ditt objekt Johan ;) | |
|
Johan-S: Klart att du ska visa att du har en fin Volvo. Intressant det där du sa om 960 3,0 lågvarvsegenskaper, har varit lite sugen på en sån också men aldrig provat nån. |
|
|
Asken: Det lär jag ju vara! =) Fast på ett annat sätt... PJ: Jag vet.. gasade med en 750 senast i går! Menade mest att den (volvon) "trycker på som fasen" gämfört med låga varv, eller med min. Går givetvis inte att gämföra med en 750!! Husse: 960'n är en riktig gubb-bil! Men den är faktiskt rätt snygg, och har riktigt bra vägegenskaper. Det är väl en smaksak med gasen, men jag tycker att man inte får någon känsla alls på låga varv. Är lite tråkigt, men blir väldigt komfortabelt! Nåja.. detta var ju inget Volvo forum, så det är väl bäst att jag är tyst nu! =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.