|
|
|
|---|---|
| Har Bmw Prof (S663A9 och Hifi speaker system (S676A) huvudenehet bmw prof. Men när jag tar ut huvudenheten så har jag 2 optokablar, måste väl betyda att jag har ett slusteg någonstans, i skuffen eller? Och varför är det 2 optao kablar till huvudenheten. Tänkte sätta in en eftermarknads dvd/gps men blev en hel del krånligare med dom 2 optpkablarna. | |
|
Hej, Med Hifi S676 bör du ha ett slutsteg. Det skall även vara analogt drivet, alltså inte via fiberoptiken. Slutsteget bör finnas vid det vänstra, bakre, hjulhuset. Gällande fiberoptiska kablarna vet jag inte varför och till vad de är till i din bil. Har du cd-växlare eller usb/ipod interface kan jag tänka mig att det kan vara en av anledningarna. Mvh Sahi |
|
| Har endast aux in i mellankonsollen. Ingen växlare eller annat. Men varför 2 optiska, varför vill "steget" prata med huvudenheten.?.... | |
| Men om vi leker med tanken att jag har ett slutsteg (som borde finnas iom optik) hur ser dom ut, finns det även rca ingångar på dom eller är det speciall och bara optisk in? | |
|
Hej. Har precis köpt mig en 335d 2008/01 med S676A och prof nav. Undrar samma då ljudet suger. har också bara en aux och blåtand för telefon "ej spotify osv" men den funkar typ inte då man får koppla upp den varje gång man startar om bilen och det tar typ 15 min då den inte hittar nallen oftast. Sitter diskant o mid i alla dörrar och 2 "basar" under framsätena. Drivs allt av steget eller bara basarna. Sjukt sugen på o köpa Gladen ONE 201BMW Extreme + Mosconi Gladen ONE 120.4 DSP systemet för runt 10 papp men frågan är om det är värt det och om det är lätt att montera |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.