AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
995

bmw e60 M5 2009 tele snapp in funktioner någon som kan?

m5
324
m5tomten
bmw M5 2009
Jag har färdigt för snap in och jag har en samsung galsxy S4
och jag såg att dom hade snap in till den men har dom den andra som är mera media anpassad el finns det bara en till samsung?

Och vad får jag mer än att den laddar telen och att det blir bättre antenn och handsfree såklart?

Jag har ju redan bluetooth i bilen så är det inget mera man får så är det kasst
Wi
2.100
Wiberg
iX40 -24
X3 30e -23
Jag har en snapin-adapter för min iPhone och skulle inte rekommendera tillbehöret. Jag ser det som en snygg laddare, och då är det tillbehöret onödigt dyrt.. Jag trodde att integrationen skulle vara bättre men det fungerar bara sådär..

Blåtandsstreamingen av musik fungerar inte när telefonen sitter i dockan vilket gör att man måste styra t.ex. Spotify via telefonen istället för ratten. Har du tillbehöret BMW Apps (vet inte om det fanns 2009?) så får du tillgång till apparna via adaptern, men det får man med en USB-kabel också. För BMW Apps får tillbehöret en viss poäng eftersom man kan styra apparna helt från iDriven istället och telefonen ligger ur vägen. Men eftersom jag kör Spotify som inte har någon app så är det inte helt klockrent för min del. För mig är det enklare att låta telefonen ligga i fickan och lyssna på musik via blåtand. Om telefonen har lågt batteri pluggar jag in den i adaptern, men då blir det istället meckigt att styra musiken.. Så nej, mitt råd är att skippa det.
m5
324
m5tomten
bmw M5 2009
Tack för svar då vet jag ...

Jag tror inte att jag kan streama musik via bluetooth jag har ju USB och AUX utgångar men jag vet inte hur man streamar musik , jag har iof synkat min samsung till bilen och det fungerar bra med att ringa osv men hur man kan streama har jag ingen aning om och det ser inte ut som att det finns andra val el alternativ i bluetooth el tele menyn!

och ang min usb så har jag en sticka på 64GB med musik mappar och det fungerar toppen men om jag sätter i min mobil via USB så fungerar det inte!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.