|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, Är på jakt efter en 335 ci från 2010. Har tittat lite i Tyskland eftersom det är betydligt större utbud där. Nu min fråga, Jag vill ha navigationen, och jag har förstått att det finns proffesional och buisness. Har googlat lite och sett att proffesional har en större skärm på 8,8" istället för 6,5". Nu har jag hittat en bil i Tyskland som verkar intressant, det står att den har navigation proffesional och radio proffesional. Men när jag tittar på bilderna så ser skärmen ut att vara den mindre av dom. Så, någon som vet vad det är som avgör att man har den större skärmen? Jag skrev till dom och frågade vilken storlek skärmen har, då fick jag ett VIN nummer av dom, men dom svarade inte rakt av vilken storlek den har. Om någon har lust, ta en koll på länken och titta om det är den stora eller lilla skärmen. Personligen tycker jag det ser ut som buisness om jag jämför med vad jag sett på andra bilar. Tack på förhand. Länk | |
|
här kan du knappa in vin nr Länk och sedan se om du har 606 eller 609. Men visst ser man att det är lilla skärmen. |
|
| Den har Navi Business! | |
|
Var som jag trodde. Tack för hjälpen! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.