|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
O du lasse sl 500 hur översätter jag utrustnings listan ?? |
|
|
Micke, gå till translate.google.com på adressraden i webbläsaren, kopiera sedan den tyska eller engelska texten och ange att du vill ha den översatt till svenska. Grattis till en fin bil, 7-serien är svårslagbart mysig. |
|
|
Snyft detta förklara varför han inte svarar på mitt mail om bilen. Grattis Micke :-) |
|
|
Varför översätta listan, när det bara är att plocka ut den på svenska?! Utrustning Typ Wert Chassinummer WBAGL61090DM52879 Typkod GL61 Typ 745I (EUR) E-modellserie E65 () Serie 7 Typ LIM Styrning LL Dörrar 4 Motor N62 Cylindervolym 4.40 Motoreffekt 245 Motor HECK Växellåda AUT Färg TITANSILBER METALLIC (354) Stoldynor LEDER NASCA SCHWARZ (U6SW) Produktionsdatum 2001-11-07 S223A ELEKTRONISCHE DAEMPFER CONTROL(EDC) EDC S229A DYNAMIC DRIVE Dynamic Drive S235A ANHAENGERKUPPLUNG,KOPF ABNEHMBAR Släpvagnsanordning, avtagbar S268A LM RAEDER MIT MISCHBEREIFUNG BMW LM hjul stjärneker 95 S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Bortfallat, modellbeteckning S358A KLIMAKOMFORT-FRONTSCHEIBE Klimat komfort vindruta S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Solskyddsgardin bak S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Inlaeggningsmatta velours S428A WARNDREIECK Varntriangel och förbandspaket S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND In-/utvänd. speglar m. nedbländ.autom S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Innerbackspegel automatisk avbländade S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Ädelträutrustning S442A GETRAENKEHALTER Burkhållare S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Svankstöd förare och frams.passagerare S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Stoluppvärmning förarsida/passagerar S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Stralkastarspolare S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Parkeringsavståndskontroll (PDC) S521A REGENSENSOR Regnsensor S522A XENON-LICHT Xenon-Ljus S601A TV-FUNKTION TV-funktion S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL Navigationssystem Professional S612A BMW ASSIST BMW Assist S620A SPRACHEINGABESYSTEM Röststyrt uppringsningssystem S630A AUTOTELEFON MIT SCHNURLOSEM HOERER Biltelefon med lur utan snöre S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM HiFi-Högtalarsystem S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Blinkerslampor vita L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG LANDUTFÖRANDE TYSKLAND S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Aterförsäljarslista Europa S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Fordonsdokumentation tyska Benämning (EPC) S202A STEPTRONIC Steptronic S216A SERVOTRONIC SERVOSTYRNING-SERVOTRONIC S245A LENKSAEULENVERSTELLUNG ELEKTRISCH Styrkolonn elektrisk instelbar S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Sidoairbag f bakpassagerar S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Stolsjustering elektrisk med memory S548A KILOMETERTACHO Kilometerräknare S650A CD-LAUFWERK CD Spelare S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Sprak tyska micke: jag började undra varför du inte ville betala med postväxel, skönt att det löste sig och att du fått hem bilen=). |
|
|
55K för en sån här bil är ett grymt fint pris, även om bilen så skulle gått 25000 mil. För 55K har du fått en bil som ny kostade runt 800.000 kr Grattis och hoppas du får många bekymmersfria och härliga mil vid manöverbryggan på detta skepp =) |
|
| Vi fick aldrig se några bilder :/ | |
|
Lugn Baader det kommer,jag hade tänkt ta nåra bilder nu när jag for från Norge ,men det var ju fan orkan ,så jag provar på nytt,tänkt fina bakgrunden, |
|
|
Annonsen finns kvar? Iof inte den första som glömmer sitt lösen :)) //Magnus Tolf |
|
| Jag har sett det ,men bilen är såld o den är min | |
|
Grattis till ett lyxigt-autobanlok! //Magnus Tolf |
|
| JO du detta var ett klipp enda som inte funkar är TV,n | |
| Inte oväntat kanske eftersom det vara analoga mottagare 2002. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.