|
|
|
|---|---|
raxo |
Är det någon som har lite tips på vart jag kan få tag i ögonlock samt svarta njurar till fronten? Mvh Ozzie. |
|
Kolla på: Länk /Kidde Åtta burkar är fler än fyra... |
|
raxo |
Tack, den visste jag inte om. Och ja, det är fler än fyra... :) |
|
varför vill man ha ögonlock på en e34? |
|
cakeer |
lacka njurarna själv... tror nfs tar typ 400 spänn plus frakt. MVH/C |
|
Så lite så:-) frisen: Huruvida man vill ha ögonlock på en E34 är upp till var och en att bestämma. Grabben undrade var man fick tag på såna, jag svarade. Man kan inte undgå att bli ganska trött på folk som ifrågasätter såna här saker... JAG skulle inte sätta dit det på min, men raxo vill ha det. Jag bryr mig inte om att fråga honom varför. Antagligen för att han tycker det är snyggt. Jag ifrågasätter inte varför du kör en touring, för att JAG tycker att sedanen är snyggare och fullt tillräckligt stor för MIN smak. Inte heller att du kör 525 istället för M5 eller dylikt. Jag är på inget sätt förbannad, men jag vill bara påpeka att folk har olika smak här i livet:-) Och tur är väl det... /Kidde Åtta burkar är fler än fyra... |
|
|
Inget dumt svar.... Kidde ; ) Fördelen med att köpa svart "bolt on" njurar är att man enkelt kan plocka av dom och få tillbaka originallooken direkt, det är inte helt smärtfritt att lacka på krom iheller utan skall det bli bra bör man väl rugga upp kromet och då är det INTE lätt att få tillbaka originallooken på bilen. /Inga ögonlock eller touring men rätt ok ändå... www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
|
...Har NFS G-kepa eller gangsterkeps som det heter också (till E-34)? /Skämt åsido... |
|
raxo |
Nja jag undrade bara var det fanns...om jag ska skaffa ögonlock eller inte får jag se. Svarta njurar kommer jag att skaffa, det kommer att ge min svarta 525:a en stygg look. Och som pcdoktor sa så går det att byta tillbaks till dom kromade, men tack ändå cakeer : ) Och frisen, varför vill man ha touring? |
|
nån som har bra tips om hur man förbereder krom innan lack?? Christopher ///M535i |
|
|
nån som har bra tips om hur man förbereder krom innan lack?? ögonlock är faktiskt jävligt snyggt til E34.... Christopher ///M535i |
|
| ooops | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.