|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Du är grym Jörgen! Klassens dataexpert och det har du ju gjort karriär på. Jo, det finns ju åtminstone en till i Sverige utöver dessa 55 som inte är inreggad ännu, jag får väl ta tag i det under 2016. /Johan |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Jag hade 65 st som mest för några år sedan i registret, men av de har ett antal sålts bla till Norge och Tyskland. Avreg för skrotning vet jag bara 1st, då 2st bilar blev till 1st efter renovering. Sedan har jag inte haft så stor koll på bilarna efter det. Så i runda tal mellan 55-60 st kan stämma att det finns kvar i sverige. Mvh Patrik |
|
Grymt jobb nerlagt på denna info. En liten fråga. Min "vanliga" 635csi är inreggad som 6 CS/1. Vet nån om detta går att ändra någorlunda smidigt. Inte för att det stör mig men om nån vill göra nån lista på 635csi så bör inte min komma med pga av detta. |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Hej Mr Moberg. Tyvärr har BMW stängt ner det ställer jag nyttjade för att få ut all info. Länk Så vet någon något ställe där man kan slå in 7 siffriga vin och få ut optionkoder och chassinummer utan captcha säg till. Då kan jag ta ut mer info. Jag gick sedan på chassinummer på bilarna och kollade alla tillverkade, mot vilka som fanns i sverige. SÅ Din hade kommit med om chassinummret varit rätt. och Tack.. Det ligger lite tid bakom detta, och alla andra modeller jag tagit fram. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.