|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| Nice, Kan bli snyggt. Säg till när du bestämt dig så kan vi eventuellt göra ett samköp. Vad har du för övriga önskemål på den tänkta 6:an, färg, årsmodell och så? | |
|
En svart 85-86 med svart interiör är önskemålet. Lådan ska ju bytas så utbudet blir ju lite större :) För de är väl ingen "skillnad" på auto och man om man ändå ska byta till m5ans låda?! //Magnus Tolf |
|
| Det ?största? problemet var för mig att kardan blir 2 dec för kort. Sedan spökade neutral signalen lite har jag ett svagt minne av... eller om det var hastighetssignalen från bakaxeln... | |
|
Hur löste du de? //Magnus Tolf |
|
|
Dra ett mess till mej Bosse, 0768-940085 //Magnus Tolf |
|
|
Vitt med svarta blinkers fram är ju inte alls dumt: Länk En variant är annars färgade insatser med rökt glas utanpå som E30 glasen: Länk Dock har jag inte sett några såna till e24. Grym&Elak: Ska du satsa på light eller dark rökiga? |
|
|
Med största sannolikhet blir det "dark" rökiga :-) Finns det bilder på båda varianterna? Har bara sett på smoked... Tolfan: hör av mig till dig ikväll :-) |
|
|
Det står i texten att han har flera toner iaf.... Getrag 280 från M5/e34 borde väl fungera med M635e(e24) / M5(e28) kardanen. |
|
|
Såg det ocksåoch då vill man ju se dem i de varianterna. Ska maila honom i helgen tänkte jag :-) Tror du ha helt rätt om kardan :-) Men jag kan inte lova, för jag lämnade bort min för ombyggnad :D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.