|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| Jättebra tips, kommer handla där :-) | |
|
Man kan ju alltid pimpa till det med rökiga glas... Länk |
|
|
Aldrig sett rökiga förut?! //Magnus Tolf |
|
|
Vart hittade du dom nånstans uber2 ? Mvh Janne |
|
|
Dom har ju tidigare gjort blinkersljusen till e24. Står lite mer info om bakljusen på deras facebook sida, med ett inlägg den 18:e November. Sök klearzmanufacturing Hade jag haft en mörkare bil eller shadowline hade jag beställt direkt. Vet inte riktigt hur detta hade sett ut på en bronzitbeige(?) |
|
| Coola. Blev lite vill ha :-) får forska lite i morgon ... | |
| Dom gjorde några test(?)varianter för 6-7 år sedan med mindre bra passform. Kan vara bra att höra med Klearz hur det ligger till med dom nytillverkade. | |
| Såg att de har flera varianter. Det blir att "forska" lite i morgon :-) | |
|
Fanns även klarglas och helröda! Framblinkers svarta och vita :-) //Magnus Tolf |
|
|
Klearz.com //Magnus Tolf |
|
|
Blev lite sugen så jag ändrade lite i "testmodellen", vad tycks? Länk Mot "original": Länk Risken är att det kommer fler varianter ;-) Och Nej, JOB kommer inte få 4 pipor. Det kommer vara 2 i (nästan) mitten :-P |
|
|
Man skulle ha två E24:or en helt org och en som man kan styla skiten ur =) //Magnus Tolf |
|
| Mmm, håller med om en original. Men "styla skiten ur" låter lite mycket, vet jag inte... Men sätta personlig prägel på en :-D | |
|
Haha ja absolut! Tog väl i lite :) //Magnus Tolf |
|
| Hehe, jag vet. Hur går det med din import? :-) | |
|
väntar till våren/sommaren o ser va de kommer ut för objekt här i Svedala :) De lutar åt att sätta i en s38b36! Något du känner till kanske? Hehe //Magnus Tolf |
|
|
Kan ha hört något om någon som gjort det. En ganska enkel operation, men inte riktigt "bolt on". Säg till när det är dags :-) Men du kan väl en hel del själv då du hade en b38 i din gamla M. Du ska inte handla lite "pimp" glas i förskott,så kan vi dela frakt ;.) |
|
|
Nja jag har ju inte mekat nått själv men med lite kompisar och kontakter på forum :) så ska de nog gå vägen :-) Jag gick faktiskt in på hemsidan och la i lite i varukorgen sen kom ja inte längre! Ska du beställa? //Magnus Tolf |
|
| Tänkte det, blir nog rökta blinkers både fram och bak. Vad tänkte du köpa? | |
|
Vita fram rökta bak. Jag skulle vilja se hur dom transparenta bakljusen ser ut. //Magnus Tolf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.